Največje »neumnosti«, ki smo jih počele v začetkih podjetniške poti

Pravijo, da so začetki podjetništva težki. Ko pridemo preko teh težkih začetkov, mnogokrat ugotovimo, da so bili začetki najlažji. Morda smo bili le sami toliko manj izkušeni in nezreli, da so začetne težave izgledale nekaj najhujšega, kar se nam lahko v podjetništvu pripeti ...
Največje »neumnosti«, ki smo jih počele v začetkih podjetniške poti

Največje »neumnosti«, ki smo jih počele v začetkih podjetniške poti

Včasih je dobro slišati napake in »neumnosti« drugih, da smo pozorni na to, da jih sami ne ponovimo. Težko bi bilo, če bi morali prav vsako stvar izkusiti na lastni koži, kajne?

Vprašale smo podjetnice, udeleženke največjega dogodka za žensko podjetništvo v Sloveniji – 500 podjetnic (letos marca bo že tretjič zapored), kaj so bile njihove največje napake ali recimo temu neumnosti, ki so jih storile ali počele v njihovih začetkih podjetniške poti. Se kje najdete?

»Največja napaka je bila to, da ob postavitvi čisto prve spletne strani nekaj mesecev sploh nisem pobirala email naslovov in torej nisem imela mailing liste – čeprav je to danes samoumevno, ne bi verjeli, koliko podjetnikov še vedno nima mailing liste.« Tina Puncer

»Nisem upala računati svojih storitev. Menila sem, da moram dobiti financiranje od drugod, npr. iz evropskih sredstev, da nihče ne bo plačal in da bo ves svet o meni govoril grdo, če bom računala. Kaj se je zgodilo? Računala nisem, imela sem konstantne finančne težave, a vseeno so krožile neprijetne govorice. Danes: računam iz srca in mi je vseeno za govorice, a jih – glej ga čudež, kako naše misli ustvarjajo našo realnost – ne slišim več!« dr. Špelca Morojna

“Ko sem stopila na svojo samostojno pot, sem mislila, da moram svojim potencialnim strankam takoj razkriti ves svoj “know how”, ki sem ga pridobila v svojih (takrat 14-ih) letih delovanja. Mislila sem, da bodo le na ta način zaznale potrebo po mojih storitvah. Nisem se dovolj cenila in si nisem znala postaviti prave vrednosti. Danes je popolnoma drugače in vem, kdo sem, kaj sem in kakšna je moja dodana vrednost.” Ana Vezovišek

»Moja največja začetniška napaka je bila ta, da se nisem dobro informirala o cenah materiala, posledično nisem niti vprašala dobaviteljev za količinski popust Melita Čadež

»Na začetku se nisem zavedala, kako POMEMBNO je imeti zares dobro računovodstvo, zato sem to nalogo zaupala kar znanki. Po dobrem letu sem jo zamenjala in razlika je bila nepopisna: izjemno strokovno znanje, zelo pozitivna oseba in vedno pravi nasveti ob pravem času.« Nives Mahne Čehovin

»Največja napaka je bila razpršenost na različne smeri in vsega po malo. Šele ko sem se odločila za eno smer in tja fokusirala vso svojo energijo in misli, so se stvari začele postavljati na svoje mesto in stekle same od sebe.« Vesna Jarc

»Ne vem, če bi temu rekla napaka, mogoče bolj naivnost, da sem mislila, da uspeh pride hitreje, da me bodo ljudje kmalu opazili in bodo moji dogodki (ker so bili drugačni in nekaj novega) vedno polni. No, temu ni bilo tako.« Urša Žorž

»Največja neumnost, ko sem 2008 odprla založbo in izdala svoje knjige, je bilo pričakovanje, da mi bo računovodkinja dajala vso potuho pri moji (takratni) finančni neosveščenosti, jaz pa bom počela samo tisto, kar meni paše.« Mea Valens

»Sodelovanje z ljudmi, ki so nato ukradli ideje in jih naprej prodajali kot svoje. Sedaj vem, da je potrebno dobro preveriti, komu zaupati.« Bernarda Škrabar

“Največja začetniška podjetniška neumnost, ki je ne bi nikoli več ponovila, je, da potencialni stranki zaupaš ceno produkta še preden pridobiš njeno zaupanje.”  mag. Maja Novak

»Glede na to, da v realnem slovenskem okolju papir še vedno veliko pomeni, mi je žal, da sem dala odkrivanju podjetništva prednost pred dokončanjem študija.« Kristina Ravnjak

»Moja največja neumnost in napaka je bila moja naivnost. Neizpodbitno sem verjela, da je svet lep, da so vsi takšni, kot sem sama, iskrena, poštena in lojalna in da je med poslovneži tihi nenapisani kodeks, da če se nekaj dogovoriš, potem to velja … Ta moja naivnost me je večkrat drago stala!« Janja Modrijan

»Napake sploh niso nujen del podjetniške poti! Največja pa je zagotovo nezaupanje v lastno sposobnost. Zato – kar pogumno!« Saša Einsiedler

»Zaupanje v ljudi, za katere se je potem izkazalo, da mi želijo le slabo v mojem poslu. In nezaupanje samo vase, da zmorem. Zato: Poskusite. Tvegajte. Ne bojte se konkurence. Z znanjem in dobro zastavljeno vizijo je vse mogoče. Le upati si je treba.« Dunja Gačnik 

“V svojih začetih sem delala napako, ker nisem sprejela posla, v katerega nisem bila 100%. Tudi če niste 100% v izvedbo novega posla, ga sprejmite! Sproti se boste naučili vse potrebno za končni uspeh, saj tako nikoli ne vemo vsega. Naj vas ne zavede strah pred neznanim, pogumno naprej!« Zorica Jakolin

Veliko lažje nam bo, če se česa naučimo tudi na napakah drugih. To je le en izmed razlogov, zakaj se je smiselno povezovati, družiti in izmenjevati izkušnje v podjetništvu ali podjetnosti kot taki.

Ker v Sloveniji spodbujamo povezovanja (tu imamo še ogromno neizkoriščenega potenciala), vas vabimo na največji dogodek ženskega podjetništva v Sloveniji – 500 podjetnic, ki bo 18. 3. 2015 v Ljubljani.

Naš slogan KER VERJAMEMO V MOČ POVEZOVANJA in letošnja rdeča nit SKUPAJ ZMOREMO VEČ igrata pomembno vlogo v celotnem dogodku, kar boste lahko začutile tudi same …

Več na www.podjetnica.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje