Google ima največji doseg v Sloveniji

Sledita mu najdi.si in 24ur.com.
Google ima največji doseg v Sloveniji

Google ima največji doseg pri nas.

Projekt RIS, ki poteka v okviru Fakultete za družbene vede, je oktobra lani opravil telefonsko raziskavo o obiskanosti spletnih strani.

Na prvem mestu je še vedno Google, ki doseže (oziroma ga obišče) 84 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta, kar je okoli 930.000 uporabnikov interneta. Sledi mu najdi.si, ki doseže 75 odstotkov mesečnih uporabnikov, na tretjem mestu pa je 24ur.com (60 odstotkov).

Na četrtem mestu je Microsoft (53 odstotkov), sledi mu Bolha (44 odstotkov) in spletne strani Siola, Yahoo in YouTube (novinec med prvih 10), ki jih (vsako od njih) obišče 38 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta. Strani RTV Slovenija obišče 35 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta. Na desetem mestu je še en novinec novinec v druščini – Wikipedia, ki ima doseg 33 odstotkov slovenske spletne populacije.

Glede na prejšnje merjenje je Google svojo prednost pred najdi.si povečal le za malenkost. Absolutna obiskanost vseh osmih spletnih strani, ki so v raziskavi že sodelovale, se je povečala.

Število internetnih uporabnikov je v obdobju od leta 2006 do 2007 naraslo iz 950.000 na 1.040.000 (RIS). Statistični urad pa ponuja nekoliko drugačne podatke za enako obdobje: in sicer rast iz 900.000 na 927.000.

Omeniti velja tudi dejstvo, da so pri Googlu združene vse njegove
strani (tudi Gmail) podobno je tudi pri Microsoftu, kar morda nekoliko
poveča število uporabnikov (najdi.si nima svojega sistema za
elektronsko pošto).

 

Vir: RIS

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje