nakavo z razlogom

Avtor Si.mobil — 17.01.2014
Komentiraj!
Na Prešernovem trgu v Ljubljani, tik ob Si.mobilovem prodajnem centru, je danes odprla vrata prva Si.mobilova franšiza »nakavo« v sodelovanju z zavodom Anina zvezdica. »nakavo« predstavlja pilotni projekt trajnostne franšize, ki bo poslovala učinkovito in odgovorno.
nakavo z razlogom

nakavo z razlogom (avtor fotografije: Milan Lazarević)

V Si.mobilu je odgovornost del poslanstva, vizije in je tudi vrednota blagovne znamke. Podstat vseh dejavnosti družbe je etično, učinkovito in odgovorno poslovanje. Posebno pozornost pa namenjajo odgovornosti do ljudi, tako do sodelavcev, uporabnikov kot tudi širše skupnosti, ter do okolja – naravnega in družbenega. Zato se je družba po uspešni uvedbi franšiznega modela prodajaln odločila za širitev ponudbe in uvedla nov poslovni model, in sicer trajnostni franšizni model coffee to go lokalov »nakavo«. »nakavo« predstavlja pilotni projekt trajnostne franšize, ki bo poslovala učinkovito in odgovorno, saj bo del prihodkov namenjen nakupu hrane z daljšim rokom uporabe. Prejemnik bo zavod Anina zvezdica, ki bo hrano razdelila socialno ogroženim družinam in posameznikom.

Poslanstvo zavoda Anina zvezdica je pomagati socialno ogroženim, prebuditi v ljudeh prave vrednote in predvsem ljudi združiti. To poslanstvo izvaja s popolno transparentnim modelom, kjer na zavod Anina zvezdica ni možno nakazati nobenih finančnih sredstev. Celotna pomoč poteka v obliki končnih dobrin (hrana, invalidski vozički, šolske torbe ...). Leto 2014 je zavod Anina zvezdica poimenoval »ongoing process«, kar pomeni, da bo stremel k novim načinom povezovanja, ki bodo trajnostno prinašala pomoč socialno ogroženim.

Z lokalom »nakavo« bo upravljalo podjetje Intelstar, d.o.o., ki bo ponujalo kavo iz pravične trgovine, druge napitke in piškotke iz lokalnih sestavin, ki jih pridelujejo slovenski kmetje. Trajnostna franšiza bo omogočila delo mladim študentom, ki bodo ne le prodajali odlično kavo in lokalne dobrote, ampak bodo tudi ambasadorji glavnega mesta, saj vsi govorijo najmanj dva tuja jezika, kar jim bo nedvomno olajšalo komunikacijo s turisti. Z združitvijo dveh izredno močnih blagovnih znamk (Si.mobil in Anina zvezdica) je nastal pilotni model sodelovanja, ki združuje učinkovito poslovanje, družbeno odgovornost in dobrodelnost. Kot pravi Ana Lukner, ustanoviteljica zavoda Anina zvezdica, tak način povezovanja zastopa njeno patentirano miselnost Truhoma (True and honest mankind) in je nujna sedanjost in prihodnost.

Avtor fotografije je Milan Lazarević.

Eva Aljančič, direktorica marketinga in prodaje na Si.mobilu, pa je dodala, da je del Si.mobilove celovite družbeno-odgovorne filozofije Re.misli tudi polje uresničevanja idej. »Si.mobil vidimo kot pomemben del poslovnega ekosistema v Sloveniji. S pospeševanjem podjetništva vlagamo v slovensko poslovno okolje in v našo prihodnost. Si.mobil omogoča posel na različne načine – skozi storitve in produkte, partnerska povezovanja, s podporo projektom in organizacijam, pa tudi skozi lastne ali partnerske dogodke, s posebnim poudarkom na motivaciji in mreženju podjetnikov. Tudi zato smo se odločili širiti svoje poslovanje skozi gostinsko ponudbo z dobrodelno noto.« Si.mobil se je skupaj s franšizojemalcem odločil, da delež dohodkov v obliki hrane z daljšim rokom uporabe ali bonov za živilske trgovine nameni zavodu Anina zvezdica, ki bo prejeto hrano razdelila socialno ogroženim.

Lokal »nakavo« bo ponujal kavo, napitke in domače piškotke po sistemu »to go«, odprt pa bo od 7. do 22. ure od ponedeljka do sobote in od 7. do 20. ure v nedeljo.

Prijazno vabljeni.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!