Nanochallenge in Polymerchallenge 2009

Nanochallenge in Polymerchallenge je tekmovanje mednarodnih podjetniških načrtov za start-up projekte na področju nanotehnologije in polimernih materialov.
Nanochallenge in Polymerchallenge 2009

Zmagovalec bo prejel 300 tisoč evrov nagrade.

Končna nagrada bo podeljena na finalnem tekmovanju v Padovi (Italija), ki bo potekalo 26. in 27. novembra 2009. Zmagovalca na področju nanotehnologije in polimernih materialov bosta prejela vsak po 300 tisoč evrov nagrade.

Predstavitev tekmovanja “Nanochallenge in Polymerchallenge 2009” bo v četrtek 23. aprila ob 15. uri v Veliki predavalnici Inštituta Jožef Štefan. Predstavitev bo potekala v angleškem jeziku.

 

Vir: Nanochallenge

 

 

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje