Napačno zastavljeni cilji so lahko nevarni

Avtor Saba Resnik — 07.05.2013
Komentiraj!
Načrtovanje, postavljanje ciljev in izpeljava teh je praktično vsakodnevno opravilo podjetnikov, vendar se lahko lov za cilji hitro sprevrže v pravo nočno moro. Nadvse pomembno je, da se načrtovanja ciljev lotite pravilno.
Napačno zastavljeni cilji so lahko nevarni

Napačno zastavljeni cilji so lahko nevarni. (Vir slike: sxc.hu)

Vizionarji si zastavljajo visoke cilje, kajne? Ni nujno.

Da si boste postavili prave cilje, ki vam bodo pomagali pri rasti vašega podjetja, vam bomo pomagali z nekaj nasveti.

1. Bodite pripravljeni oči odmakniti od glavne nagrade.

Največji problem pri visoko zastavljenih ciljih je, da postanemo obsedeni in ne zgrabimo nobene druge priložnosti.

Problem lahko nastane tudi, če smo na svoj cilj preveč osredotočeni in s tem zanemarjamo svojo družino ali svoje zdravje. Zato je pomembno, da vsake toliko časa stopite korak stran in pretehtate, čemu vsemu se odpovedujete za doseg (morda previsoko) zastavljenega cilja.

2. Morate se sprijazniti z negotovostjo.

Cilji vam morajo služiti kot vodič ali kompas, ki vas usmerja v pravo smer, ne pa k točno določeni destinaciji.

Natančno postavljeni cilji na ljudi delujejo pomirjujoče, saj se počutijo varne. Kljub temu večina uspešnih ljudi ni uspela zato, ker so si zadali cilje in se jih držali, temveč zato, ker so bili pripravljeni zgrabiti za priložnost, ki se je pojavila nepričakovano.

3. Osredotočite se na pot in ne zgolj na cilj.

Pomembno je, da se podjetniki z majhnimi podjetji osredotočijo na pot do cilja in ne na končni cilj.

Primer 1: Želite napisati knjigo - ne osredotočite se na to, da morate napisati uspešnico, temveč si raje zastavite cilj, da boste vsak dan pisali po nekaj ur.

Primer 2: Osredotočite se na število potencialnih strank, ki jih lahko zberete, ne zgolj na končno prodajo.

Nikar se ne kaznujte za neuspeh, saj to privede do tega, da ljudje ne upajo tvegati. Nagradite tudi trud, ki se konča s porazom, in glejte nanj in na neuspele poizkuse kot na proces, ki je nujen za vaš uspeh.

4. Ne pozabite, zakaj ste šli v posel.

Nadvse pomembno je, da se opominjate, zakaj ste sploh šli v posel in preverite, da se vaši cilji s tem ujemajo.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice