3 podjetniške napake, ki jih ne smete ponoviti

Podjetnica Sarah Haselkorn je s podjetništvom začela že v študentskih letih. Že takrat je bila pripravljena na dejstvo, da njena pot ne bo vodila naravnost do uspeha, temveč da bodo prisotni tako vzponi kot tudi veliko padcev. Poglejmo si, kaj jo je njena podjetniška pot naučila.

Kljub temu, da je Sarah danes že izkušena podjetnica, se še vedno uči. Pravi, da so napake nekaj neizbežnega. Pri tem je najbolje to, da se iz njih nekaj naučiš in da ti ista težava vzame vedno manj časa ali sredstev. Za vse mlade podjetnike pa je razkrila, katere tri napake so bile zanjo najbolj odločilne in so jo hkrati tudi veliko naučile o podjetništvu.

1. Zaupanje brez dodatnega preverjanja.

Najslabše je oceniti osebo na podlagi prvega vtisa. Še posebej je to nevarno storiti pri izbiranju delovnega kolektiva, vlagateljev in poslovnih partnerjev. Sarah je bila nagnjena k ocenjevanju ljudi na prvi vtis, vendar se je sčasoma naučila, da v večini primerov ta ni bil pravi in se je izkazalo ravno nasprotno – nekdo, ki je ob prvem srečanju izgledal lenoben in nevešč za delo, se je kasneje izkazal kot nadvse učinkovit.

Priporočljivo je, da pridobite mnenje ali informacije o kandidatu (njegovih izkušnjah itd.) iz nekega drugega vira.

2. Prelaganje računovodskih obveznosti na starejše.

Vse obveznosti v zvezi z računovodstvom je Sarah prelagala na druge, ker sama v tem kot študentka ni bila prav dobra. Vendar se je sčasoma ob opravljanju drugih nalog naučila tudi te in jo sčasoma prevzela. Spoznala je, da si lahko znotraj podjetja priskrbi veliko pomoči na tem področju, vendar je najbolje, da to nalogo opravlja sama.

3. Misliti, da sam zmoreš vse.

Do neke mere je v to res potrebno verjeti. Kljub temu se je potrebno zavedati, da imajo vaše sposobnosti in znanja tudi meje. Čeprav res lahko vse narediš sam, ni nujno, da to dejansko tudi moraš. Velikokrat se je namreč kot bolj učinkovita in produktivna izkazala strategija, da se naloge in opravila razdeli med več ljudi. Na takšen način lahko tudi zaposleni pokažejo svoje sposobnosti in hkrati nadgradijo svoja znanja ter s tem olajšajo vaš urnik.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje