3 podjetniške napake, ki jih ne smete ponoviti

Avtor Katja Konda — 16.08.2013
Komentiraj!
Podjetnica Sarah Haselkorn je s podjetništvom začela že v študentskih letih. Že takrat je bila pripravljena na dejstvo, da njena pot ne bo vodila naravnost do uspeha, temveč da bodo prisotni tako vzponi kot tudi veliko padcev. Poglejmo si, kaj jo je njena podjetniška pot naučila.
3 podjetniške napake, ki jih ne smete ponoviti

3 podjetniške napake, ki jih ne smete ponoviti. (Vir slike: sxc.hu)

Kljub temu, da je Sarah danes že izkušena podjetnica, se še vedno uči. Pravi, da so napake nekaj neizbežnega. Pri tem je najbolje to, da se iz njih nekaj naučiš in da ti ista težava vzame vedno manj časa ali sredstev. Za vse mlade podjetnike pa je razkrila, katere tri napake so bile zanjo najbolj odločilne in so jo hkrati tudi veliko naučile o podjetništvu.

1. Zaupanje brez dodatnega preverjanja.

Najslabše je oceniti osebo na podlagi prvega vtisa. Še posebej je to nevarno storiti pri izbiranju delovnega kolektiva, vlagateljev in poslovnih partnerjev. Sarah je bila nagnjena k ocenjevanju ljudi na prvi vtis, vendar se je sčasoma naučila, da v večini primerov ta ni bil pravi in se je izkazalo ravno nasprotno - nekdo, ki je ob prvem srečanju izgledal lenoben in nevešč za delo, se je kasneje izkazal kot nadvse učinkovit.

Priporočljivo je, da pridobite mnenje ali informacije o kandidatu (njegovih izkušnjah itd.) iz nekega drugega vira.

2. Prelaganje računovodskih obveznosti na starejše.

Vse obveznosti v zvezi z računovodstvom je Sarah prelagala na druge, ker sama v tem kot študentka ni bila prav dobra. Vendar se je sčasoma ob opravljanju drugih nalog naučila tudi te in jo sčasoma prevzela. Spoznala je, da si lahko znotraj podjetja priskrbi veliko pomoči na tem področju, vendar je najbolje, da to nalogo opravlja sama.

3. Misliti, da sam zmoreš vse.

Do neke mere je v to res potrebno verjeti. Kljub temu se je potrebno zavedati, da imajo vaše sposobnosti in znanja tudi meje. Čeprav res lahko vse narediš sam, ni nujno, da to dejansko tudi moraš. Velikokrat se je namreč kot bolj učinkovita in produktivna izkazala strategija, da se naloge in opravila razdeli med več ljudi. Na takšen način lahko tudi zaposleni pokažejo svoje sposobnosti in hkrati nadgradijo svoja znanja ter s tem olajšajo vaš urnik.

Vir: Young Entrepreneur

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!