Napake pri spletnem marketingu, ki vplivajo na dobiček

Avtor Ursa Kostic — 12.08.2009
Komentiraj!
Trženje prek spleta je že dobro razvito in ponuja več različnih tehnik kot je npr. PPC oglaševanje ali trženje prek e-sporočil. Če imate na spletni strani dosti prometa vendar pa ne dovolj kupcev, morda delate katero od najpogostejših napak pri trženju prek spleta.
Napake pri spletnem marketingu, ki vplivajo na dobiček

Izboljšajte učinkovitost spletnega trženja s pravilno izbiro ključnih besed.

1. Vaši oglasi in spletna stran niso skladni s potrošnikovimi pričakovanji. Morda za opis svoje ponudbe ne uporabljate pravih izrazov, katere kupci vpisujejo v iskalnik. Najbolj priljubljene iskalne izraze lahko ugotovite s pomočjo orodij, ki jih ponujajo Google, Wordtracker ali Spyfu, in jih nato vključite na svojo spletno stran in v oglase.

2. Vaši spletni oglasi potrošnika pripeljejo na vašo spletno stran in ne do želenega proizvoda. Kupci na spletu navadno iščejo točno določene proizvode in če želenega na spletni strani ne najdejo hitro, navadno stran zapustijo. Zato naj vaši oglasi stranke pripeljejo do iskanih proizvodov, kar bo povečalo vaše prihodke.

3. Vašo telefonsko številko je na spletni strani težko najti. Če stranke nimajo možnosti, da preverijo svoje naročilo tudi prek telefona, vas to lahko stane tudi do tretjine prodaje.

4. Vsak obiskovalec vaše spletne strani ni pripravljen na takojšnji nakup, zato pridobite njegove kontaktne podatke npr. s pomočjo mailing liste in z njim ostanite v stiku.

5. Ponujate le ozek sortiman izdelkov. Za pridobivanje novih kupcev je potrebno vložiti največ sredstev in naporov, zato jih s širšo ponudbo poskusite prepričati v dodaten ali ponovni nakup.

 

Vir: BusinessKnowHow

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice