Napake pri spletnem marketingu, ki vplivajo na dobiček

Trženje prek spleta je že dobro razvito in ponuja več različnih tehnik kot je npr. PPC oglaševanje ali trženje prek e-sporočil. Če imate na spletni strani dosti prometa vendar pa ne dovolj kupcev, morda delate katero od najpogostejših napak pri trženju prek spleta.
Napake pri spletnem marketingu, ki vplivajo na dobiček

Izboljšajte učinkovitost spletnega trženja s pravilno izbiro ključnih besed.

1. Vaši oglasi in spletna stran niso skladni s potrošnikovimi pričakovanji. Morda za opis svoje ponudbe ne uporabljate pravih izrazov, katere kupci vpisujejo v iskalnik. Najbolj priljubljene iskalne izraze lahko ugotovite s pomočjo orodij, ki jih ponujajo Google, Wordtracker ali Spyfu, in jih nato vključite na svojo spletno stran in v oglase.

2. Vaši spletni oglasi potrošnika pripeljejo na vašo spletno stran in ne do želenega proizvoda. Kupci na spletu navadno iščejo točno določene proizvode in če želenega na spletni strani ne najdejo hitro, navadno stran zapustijo. Zato naj vaši oglasi stranke pripeljejo do iskanih proizvodov, kar bo povečalo vaše prihodke.

3. Vašo telefonsko številko je na spletni strani težko najti. Če stranke nimajo možnosti, da preverijo svoje naročilo tudi prek telefona, vas to lahko stane tudi do tretjine prodaje.

4. Vsak obiskovalec vaše spletne strani ni pripravljen na takojšnji nakup, zato pridobite njegove kontaktne podatke npr. s pomočjo mailing liste in z njim ostanite v stiku.

5. Ponujate le ozek sortiman izdelkov. Za pridobivanje novih kupcev je potrebno vložiti največ sredstev in naporov, zato jih s širšo ponudbo poskusite prepričati v dodaten ali ponovni nakup.

 

Vir: BusinessKnowHow

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje