Napišite si dober seznam opravil in nalog

Kako učinkoviti ste z upravljanjem svojega časa? Ste oseba glagolov ali samostalnikov? Kakšno vezo sploh imajo glagoli in samostalniki z učinkovitim upravljanjem časa? Več o tem si preberite v nadaljevanju novice.
Napišite si dober seznam opravil in nalog

Napišite si dober seznam opravil in nalog. (Vir slike: sxc.hu)

Poglejte si vaš seznam opravil in nalog (angl. to do list) – ali je prvih nekaj besed samostalnikov ali glagolov? Največkrat se seznam opravil prične z glagoli, ki napovedujejo akcijo. Na primer: »Pošlji elektronsko pošto Tonetu v zvezi s projektom X« ali »Pokliči Mojco iz Kranja na sestanek …« ali pa »Preberi novo knjigo …«

Imejte v mislih, da pričeti z glagolom ni boljše kot pričeti s samostalnikom. Zelo uspešni podjetniki po celem svetu uporabljajo glagole ali samostalnike – in vsak izmed načinov ima svoje prednosti in slabosti.

Zakaj je potem sploh pomembno določiti, ali raje uporabljate glagole ali samostalnike? Preferiranje glagolov/samostalnikov vam bo pomagalo določiti, na kakšen način vidite svet okoli sebe.

Ljudje, ki imajo na svojem seznamu nalog in opravil veliko samostalnikov, so običajno vizionarji in vidijo veliko sliko. Brez problema govorijo o splošnih stvareh in pogosto razpravljajo o globalnem vidiku nekega projekta, še preden so določene podrobnosti in osnove tega.

Po drugi strani pa so ljudje, ki v svojem seznamu nalog in opravil dajejo prednost glagolom, usmerjeni v produktivnost, akcijo, delo, delegiranje in napredovanje. Jasno vidijo korake, ki so potrebni, da se izpolni dolgoročna vizija nekega projekta.

Posamezno nalogo razdrite na več manjših

Ko pišete seznam opravil, bodite pozorni, da ne uporabljate velikih glagolov, kot so »načrtuj«, »pogovori se« ali »implementiraj«, takšne glagole morate razdreti na več krajših in lažjih nalog. Najbolje je, da vam posamezne naloge s seznama ne vzamejo več kot 15 ali 30 minut, saj se boste na tak način lažje prebijali skozi seznam.

Torej, nikar ne pozabite določiti, kakšna oseba ste – vizionar ali usmerjen v delo. Kasneje se pozanimajte, kakšne so vaše prednosti in slabosti – na tak način se boste lahko izognili veliko napakam.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje