Nastaja največje spletno podjetje, specializirano za potovanja?

Avtor Maruša Žibert — 18.02.2015
Komentiraj!
V tednu, ko je Booking.com naznanil, da pri nas odpira prvo poslovalnico, je presenetilo še spletno podjetje Expedia, prav tako dejavno na področju potovanj. Najavilo je, da za 1,3 milijarde dolarjev kupuje podjetje Orbitz. Pred tem je podjetje kupilo še Travelocity za 280 milijonov dolarjev.
Nastaja največje spletno podjetje, specializirano za potovanja?

Expedia v zadnjem mesecu opravila kar dva nakupa (Vir slike: YouTube).

Nakup pomeni, da Expedia zdaj operira z enimi od največjih in najbolj poznanih spletnih destinacij. Za Orbitz, ki je bil ustanovljen leta 2001, so se odločili zaradi dobre ekipe, močne znamke in dobre storitev za stranke, ki postajajo zvesti kupci. Z nakupom pričakujejo, da bodo lahko najboljše storitve ponudili še večjemu krogu ljudi, je v sporočilu za javnost sporočila Dara Khosrowshaki, predsednica in direktorica Expedie.

Načrtovane dodatne investicije

Expedia je navdušena na programom zvestobe podjetja Orbitz, sicer lastnika ebookers.com in CheapTickets.com, v katerega naj bi investirali in mu dali možnost za nadaljnjo rast. Podjetje je sicer že lastnik nekaterih drugih znamk, kot so na primer Hotels.com, Hotwire, Trivago in od prejšnjega meseca tudi Travelocity.

Nikoli ne smeš biti odvisen le od enega trga

Expedia je v manj kot enem mesecu opravila nakup dveh največjih tekmecev, medtem ko so lani julija odšteli še 658 milijonov dolarjev za avstralski Wotif.com. A kot pravi direktorica, bistvo teh nakupov ni le zmanjšanje konkurence. Nikoli ne smeš biti odvisen le od enega trga, meni. Pomembno pa je, da si ustvariš dobro, močno in zagnano ekipo.

Velikost je pomembna

Pomagalo pa jim bo tudi v tekmi z novimi in novimi konkurenti, še zlasti proti Priceline, ki je na primer leta 2012 kupil mlajšega rivala Kayak. Priceline ima sicer v lasti Priceline.com, Booking.com, Kayak in OpenTable.

Nič dobrega za potrošnike

Kaj ti nakupi prinašajo uporabnikom? Za zdaj še ni nič znanega, a kot se zdi na prvi pogled, nič dobrega. S tem ko več in več spletnih iskalcev potovanj prihaja v roke vse manjšega števila lastnikov korporacij, to lahko pomeni le eno – nič več dobre konkurence.

Po drugi strani pa bi Expedia, ki se uvršča v sam vrh ameriške ponudbe, z omenjenimi posli lahko tudi kaj privarčevala, saj bi svoje storitve ponujala še večjemu krogu potrošnikov. Po nekaterih ocenah v ta sektor letno priteče okoli 1,3 trilijona dolarjev.

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!