Nastopil je trenutek za odprtje največje tovarne na svetu – Tesline Gigatovarne

Podobno kot je pred stotimi leti Henry Ford z uvedbo tekočega traku in masovne produkcije povzročil pravo revolucijo v avtomobilistični industriji, sedaj Elon Musk počne z industrijo električnih avtomobilov. Današnji dan se bo namreč vpisal v zgodovino kot dan, ko je zaživela njegova Gigatovarna.
Nastopil je trenutek za odprtje največje tovarne na svetu - Tesline Gigatovarne

Gigatovarna bo v celoti zgrajena do leta 2020 (Vir slike: theverge.com)

Z današnjim dnem bo uradno zaživela Gigatovarna, ki se bo v prihodnjih nekaj letih dokončno spremenila v enoten prostor za celotno proizvodnjo Teslinih električnih avtomobilov. Pričetek slovesnega odprtja bo na sporedu 29. julija 2016 ob 18:00 uri po tamkajšnjem času (po našem času torej 30. julija 2016 ob 1:00 uri zjutraj). Trenutno je stavba, ki bo po končani izgradnji postala največja stavba na svetu po uporabni površini, dokončana 14 odstotno, z njeno gradnjo pa bodo predvidoma zaključili leta 2020.

Vstop na zavarovano območje v Nevadi omogočen le peščici

Že nekaj dni nazaj so se po prostorih največje tovarne na svetu, o kateri se govori le v presežkih, sprehodili prvi izbrani novinarji, današnji dan pa bo namenjen predvsem bodočim lastnikom Teslinih električnih avtomobilov, ki so si svoj primerek močno zaželjenih jeklenih konjičkov že zagotovili v prednaročilu.

Tudi v preteklosti je Elon Musk namreč več pozornosti kot novinarjem raje posvečal kupcem, podobno pa bo tudi tokrat, saj je vabila za udeležbo pred nekaj tedni razposlal tistim, ki so kupili več primerkov Modela 3 ali pa v nakup prepričali največ znancev in prijateljev.

Vsi udeleženci se bodo lahko zapeljali tudi s testnim primerkom Modela 3.

Prve fotografije iz notranjosti (Foto: Michael Ballaban/Jalopnik)

Prvi denarnici prijazen Teslin avtomobil povzročil veliko vznemirjenja

Prednaročenih je že več kot 400 tisoč primerkov družinskega avtomobila Tesla Model 3, ki je zaradi razmeroma nizke cene – omenjeni električni avtomobil je v prednaročilu na voljo že za 35 tisoč dolarjev – postal dosegljiv mnogim.

Zaenkrat avtomobilski velikan, ki ime nosi po električnem inženirju in fiziku Nikoli Tesla, trdno dela na tem, da bi naročila za Model 3 izpolnil v obljubljenem času. Ker proizvodnja baterij v Gigatovarni še ni v celoti vzpostavljena, trenutno baterije uvaža kar iz Japonske, kjer jih zanje po naročilu proizvaja podjetje Panasonic.

Cilj za prihodnost pa je seveda ureditev celotne proizvodnje v enem prostoru (med drugim tudi v sodelovanju s Panasonicom), kar bo stroške transporta in proizvodnje posameznega električnega avtomobila zmanjšalo za okoli 30 odstotkov – s tem pa električne avtomobile napravilo še bolj dostopne množicam.

Tesla Model 3 (Foto: Michael Ballaban/Jalopnik)

Podobna Gigatovarna nekoč tudi v Evropi, v Indiji, na Kitajskem…

Elon Musk se po tem, ko bo Gigatovarna dokončana, seveda ne namerava ustaviti. Po uspešni vzpostavitvi proizvodnje v prvi tovarni se bo, kot je zatrdil, lotil še gradnje podobnih proizvodnih hal v Evropi in Indiji ter na Kitajskem: “Pravzaprav kjer koli bo dovolj povpraševanja za končne produkte.” Cilja na to, da bi bila na vsakem kontinentu locirana vsaj ena tovarna.

Vsaka izmed takšnih tovarn naj bi bila sposobna sestaviti 500 tisoč avtomobilov letno – sprva manjših, družinskih avtomobilov, nato pa tudi večjih poltovornjakov, tovornjakov in drugih električnih vozil. Baterije, ki jih bodo poganjale, pa naj bi bile vse bolj napredne in primerne tudi za precej daljše vožnje, kot jih električni avtomobili trenutno dopuščajo. In glede na vztrajnost Elona Muska lahko upravičeno sklepamo, da so priljubljenosti klasičnim avtomobilom šteti dnevi.

Vir: Inverse, Wired

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje