Nasvet: Ni pomembno, kaj vprašate, ampak koga vprašate

Velik del podjetnikovih začetkov predstavljajo mentorji in svetovalci, ki kasneje lahko postanejo tudi investitorji. Kljub temu, da bodo kdaj nasveti, ki jih boste dobili, popolnoma skregani z vašo vizijo podjetja, vam lahko pomagajo doseči dolgoročne cilje.

Medtem ko se vaše podjetje razvija in prehaja skozi življenjski cikel, je nadvse pomembno, v kateri fazi sprejmete določen nasvet. V nadaljevanju si preberite, koga je najbolj pametno vprašati za nasvet v posamezni fazi razvoja vašega podjetja.

Koga vprašati za nasvet v posamezni fazi razvoja podjetja?

1. Zasnova podjetja

Čisto na začetku je najbolje, da za nasvet vprašate kar vaše prijatelje, sorodnike in znance. Ponavadi je tako: boljši kot je prijatelj, bolj iskrena bosta mnenje in nasvet.

2. Inkubator

V dobi inkubatorja si morate poiskati mentorje, ki so najbolj primerni za vaš posel (taki, ki so strokovnjaki na področju vaše industrije). Za nasvet vprašajte izkušenega podjetnika, ki vas bo razumel in mu bo popolnoma jasno, kaj v tistem trenutku prestajate.

3. Zbiranje sredstev

Ko enkrat zaključite s fazo »3F« (prijatelji, družina in bedaki, angl. friends-family-and-fools), je čas za zbiranje investicij.

V prvi fazi zbiranja sredstev boste najboljši nasvet dobili od izkušenega poslovnega angela z vašega področja.

V drugi fazi zbiranja sredstev, ko ste že prejeli začetno investicijo in vaše podjetje raste, pa je najbolje, da najamete profesionalno ekipo svetovalcev z vašega področja.

Implementirajte nasvet v pravem trenutku

4 vprašanja, ki vam bodo pomagala, da boste prišli skozi življenjski cikel startup podjetja:

Kdo: Izberite si svetovalca glede na njegove izkušnje in se z njim posvetujte zgolj o temah z njegovega področja.

Zakaj: Navaditi se morate na svet gledati skozi oči tistega, ki vam daje nasvet (kako on vidi in doživlja svet). Več kot veste o človeku, ki vam daje nasvet, bolje boste lahko ocenili njegova navodila in nasvete.

Kaj: Preden sprejmete nasvet, dobro razmislite, za kakšno ceno ga boste implementirali. Kaj so prednosti implementacije nasveta? Kakšni bodo stroški implementacije nasveta: v denarju, sredstvih in v času.

Kdaj: Ko se boste enkrat odločili, da sprejmete in implementirate nasvet, morate razmisliti, na kateri stopnji se nahaja vaše podjetje – ali je pripravljeno na spremembe, ki jih bo prinesla investicija? Je pripravljeno na novo vodstvo ali premestitev? Je vaš oddelek za raziskave in razvoj pripravljen na akcijo? Kaj pa vaš oddelek za odnose z javnostmi – ali je seznanjen z vsemi novostmi? Ko ste enkrat popolnoma prepričani, da je celotno podjetje pripravljeno, šele takrat je čas za implementacijo nasveta.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje