Nasveti 4 velikih poslovnežev

Avtor Saba Resnik — 13.09.2013
Komentiraj!
Samozavest, odličnost in neodvisnost – to so nasveti štirih uspešnih poslovnežev in vodij. Tokrat nasveti prihajajo od poznanega industrialca Henrya Forda, Johna D. Rockefellera, Donalda Trumpa in podjetnika ter glasbenika Jay Z.
Nasveti 4 velikih poslovnežev

Nasveti 4 velikih poslovnežev. (Vir slike: mrconservative.com)

Kljub temu, da ne moremo imeti pod kontrolo vsega, imamo lahko pod kontrolo svoje odzive. Prevzeti odgovornost za svoje odločitve, ki jih sprejmete v težkih okoliščinah, je stvar, ki loči odlične vodje od tisti povprečnih.

1. Bodite samozavestni.

»Če mislite, da vam bo denar prinesel neodvisnost, je nikoli ne boste imeli. Edina stvar, ki človeku nudi varnost je zaloga znanja, izkušenj in sposobnosti.« Henry Ford, ustanovitelj Ford Motor

Ne smete pustiti, da finančno stanje vpliva na vaše počutje, vas oblikuje, vam postavi ceno in vas naredi vredne več kot so ostali. Zavedati se morate, kako hitro lahko človek pride do denarja in kako hitro lahko vsega izgubi.

Največjo vrednost ima znanje, s katerim ustvarite vrednost svojih izdelkov ali storitev na trgu.

2. Razmišljajte s svojo glavo.

»Če želite uspeti, morate do cilja ubrati nove poti in ne takšnih, ki so že shojene in preverjene poti do uspeha.« John D. Rockefeller, ustanovitelj Standard Oil Company

Inovacije ne nastanejo z imitacijo že obstoječih uspešnih produktov, temveč pod taktirko odličnih vodij, ki se odločijo tvegati.

3. Vedeti morate kdaj je dovolj.

»Del vsakega zmagovalca je sposobnost vedeti, kdaj je dovolj. Včasih se morate predati in odkorakati stran, v smeri nečesa bolj produktivnega.« Donald Trump, podjetnik

Kot podjetnik se boste naučili boriti za svoj prav, vendar ne bo vsak boj vreden vašega časa.

Kako boste vedeli, kdaj se je vredno boriti in kdaj je čas, da odkorakate stran? Preprosto, vedno imejte v mislih večjo sliko in ne pustite, da bi vas vaš veliki ego pri tem oviral.

4. Cilj naj bo odličnost in ne slava.

»Biti uspešen kakšno leto ali dve - temu se reče, da si vroč. Odličnost pa je, da si sposoben biti uspešen daljše časovno obdobje.« Jay Z, glasbenik in podjetnik

Veliko je podjetnikov, ki so čez noč uspeli s svojim produktom ali startupom in so zato zmotno mislili, da so nekaj posebnega. Kot čudežni dečki so pričeli zanemarjati kritične povratne informacije svoji staršev, prijateljev in strank.

V trenutku, ko se podjetnik neha razvijati, učiti in preneha upoštevati mnenja svojih strank – je z njegovim poslom konec.

Na žalost morajo nekateri podjetniki izgubiti prav vse , da se naučijo te lekcije. Zato si že preventivno zastavite cilj, ki bo vključeval odličnost in ne prepoznavnosti ter slave.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!