Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti

Nelson Wang, ustanovitelj spletne strani CEOLifestyle.io, poseduje ogromno znanja s področja povečevanja produktivnosti pri posameznikih. Pri spletnem portalu Quora so ga zato povprašali o nasvetih, ki jih lahko o tej tematiki deli z njihovimi bralci.
Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti

Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti (Vir slike: Pixabay.com)

Nelson Wang je znan kot izkušen podjetnik, ki je v svoji karieri zgradil dve uspešni podjetji, ustvaril kar štiri mobilne aplikacije, ki so se uvrstile na lestvico stotih najbolj priljubljenih, ter spisal knjižno uspešnico, ki se je v svoji kategoriji na Amazonu znašla na prvem mestu po številu nakupov.

Zaradi uspehov je bil Wang večkrat povabljen tudi k sodelovanju z največjimi svetovnimi podjetniškimi časniki, kot so Forbes, Business Insider, Fortune in Inc.com. K njegovemu bogatemu znanju zagotovo botruje tudi dejstvo, da je deset let svojega življenja preživel v tehnološki industriji, kjer je delal v priznanih podjetjih, kot so Cisco, VMware, Box in Optimizely.

Prijavite se na obveščanje o prihodnjih terminih delavnice Maksimalna Produktivnost, ki jo organiziramo skupaj z Blažem Kosom >>

Poglejmo si nekaj nasvetov, s katerimi je tudi sam močno izboljšal svojo produktivnost in postal uspešen na prav vsakem področju, katerega se je do sedaj lotil.

1. nasvet: Poslovite se od dolgotrajnih sestankov

Marsikateri zaposleni se z odporom udeležuje obveznih službenih sestankov, kljub temu pa se velikokrat zgodi, da se ti zavlečejo in trajajo uro ali več. A dejstvo je, da so tako dolgotrajni sestanki povsem nesmiselni in ne prinesejo bistvenih rezultatov. Wang zato svetuje, da si za posamezno srečanje ne vzamete več kot pol ure časa in se s tem izognete nepotrebnemu tratenju časa.

2. nasvet: Poslušajte, šele nato spregovorite

Wang se zaveda pomembnosti poslušanja in spremljanja situacije. Najprej je namreč treba dobro razumeti situacijo, v kateri smo se znašli, šele nato se lahko nanjo odzovemo pravilno in primerno, kar velja tako za poslovna kot tudi zasebna področja.

3. nasvet: Dnevni seznam opravil naj bo vedno kratek

Namesto da bi svoj čas namenili pisanju dolgega seznama opravkov, ki vas čakajo, si raje izberite tri najpomembnejša opravila, ki jih morate v določenem dnevu opraviti. Na ta način boste morali dobro razmisliti o svojih prioritetah, to pa vam bo omogočilo, da svoj čas in energijo namenite tistemu, kar je resnično pomembno. 

4. nasvet: Ko doživite uspeh, ga proslavite

Pot do končnega cilja bo morda dolga, zato je pomembno, da se veselite tudi manjših uspehov, ki ste jih dosegli na tej poti. Vzemite si čas in proslavljajte, pri tem pa se ne pozabite zahvaliti tudi vašim sodelavcem, brez katerih vam ne bi uspelo. 

5. nasvet: Ugotovite, katere so vaše prednosti in slabosti

Vsak posameznik je na določenih področjih nekoliko bolj talentiran kot drugod. Takšna področja je dobro poznati, saj predstavljajo našo konkurenčno prednost pred ostalimi, prav tako pa je dobro poznati svoje slabosti, saj bomo le tako vedeli, kam bomo morali v prihodnosti vlagati svojo energijo.

6. nasvet: Zmanjšajte čas, ki ga porabite na poti do službe

Vsakodnevna dolga vožnja do službe in nazaj domov je stresna in utrujajoča, sedenje v avtomobilu pa le redko predstavlja kaj drugega kot izgubo časa. V kolikor je to mogoče, si poskusite najti zaposlitev v bližini svojega doma, saj boste tako lahko čas, ki ga sedaj namenite vožnji, porabili za kaj bolj koristnega. 

7. nasvet: Bodite prijazni do vseh

Vsak človek, ki ga srečate na svoji življenjski poti, lahko predstavlja vašega potencialnega poslovnega partnerja ali potrošnika, ki bo v prihodnosti morda predstavljal vašega kupca. Vedno bodite prijazni do vseh ljudi, na katere naletite, saj nikoli ne veste, s kom boste v prihodnosti sodelovali.

8. nasvet: Ves čas delajte na ugledu blagovne znamke

Ugledna blagovna znamka vam bo pomagala do uspehov v podjetništvu, zato je pomembno, da se ji dovolj posvetite. Delajte in razmišljajte v skladu z blagovno znamko ter jo poskušajte čim bolj približati tudi ljudem. V primeru, da bodo potrebovali storitev ali produkt iz področja, na katerem delujete, bodo tako najprej pomislili na vas in vaše podjetje. 

Vir: Quora

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje