Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti

Avtor Maja Borštnik — 20.01.2016
Komentiraj!
Nelson Wang, ustanovitelj spletne strani CEOLifestyle.io, poseduje ogromno znanja s področja povečevanja produktivnosti pri posameznikih. Pri spletnem portalu Quora so ga zato povprašali o nasvetih, ki jih lahko o tej tematiki deli z njihovimi bralci.
Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti

Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti (Vir slike: Pixabay.com)

Nelson Wang je znan kot izkušen podjetnik, ki je v svoji karieri zgradil dve uspešni podjetji, ustvaril kar štiri mobilne aplikacije, ki so se uvrstile na lestvico stotih najbolj priljubljenih, ter spisal knjižno uspešnico, ki se je v svoji kategoriji na Amazonu znašla na prvem mestu po številu nakupov.

Zaradi uspehov je bil Wang večkrat povabljen tudi k sodelovanju z največjimi svetovnimi podjetniškimi časniki, kot so Forbes, Business Insider, Fortune in Inc.com. K njegovemu bogatemu znanju zagotovo botruje tudi dejstvo, da je deset let svojega življenja preživel v tehnološki industriji, kjer je delal v priznanih podjetjih, kot so Cisco, VMware, Box in Optimizely.

Prijavite se na obveščanje o prihodnjih terminih delavnice Maksimalna Produktivnost, ki jo organiziramo skupaj z Blažem Kosom >>

Poglejmo si nekaj nasvetov, s katerimi je tudi sam močno izboljšal svojo produktivnost in postal uspešen na prav vsakem področju, katerega se je do sedaj lotil.

1. nasvet: Poslovite se od dolgotrajnih sestankov

Marsikateri zaposleni se z odporom udeležuje obveznih službenih sestankov, kljub temu pa se velikokrat zgodi, da se ti zavlečejo in trajajo uro ali več. A dejstvo je, da so tako dolgotrajni sestanki povsem nesmiselni in ne prinesejo bistvenih rezultatov. Wang zato svetuje, da si za posamezno srečanje ne vzamete več kot pol ure časa in se s tem izognete nepotrebnemu tratenju časa.

2. nasvet: Poslušajte, šele nato spregovorite

Wang se zaveda pomembnosti poslušanja in spremljanja situacije. Najprej je namreč treba dobro razumeti situacijo, v kateri smo se znašli, šele nato se lahko nanjo odzovemo pravilno in primerno, kar velja tako za poslovna kot tudi zasebna področja.

3. nasvet: Dnevni seznam opravil naj bo vedno kratek

Namesto da bi svoj čas namenili pisanju dolgega seznama opravkov, ki vas čakajo, si raje izberite tri najpomembnejša opravila, ki jih morate v določenem dnevu opraviti. Na ta način boste morali dobro razmisliti o svojih prioritetah, to pa vam bo omogočilo, da svoj čas in energijo namenite tistemu, kar je resnično pomembno. 

4. nasvet: Ko doživite uspeh, ga proslavite

Pot do končnega cilja bo morda dolga, zato je pomembno, da se veselite tudi manjših uspehov, ki ste jih dosegli na tej poti. Vzemite si čas in proslavljajte, pri tem pa se ne pozabite zahvaliti tudi vašim sodelavcem, brez katerih vam ne bi uspelo. 

5. nasvet: Ugotovite, katere so vaše prednosti in slabosti

Vsak posameznik je na določenih področjih nekoliko bolj talentiran kot drugod. Takšna področja je dobro poznati, saj predstavljajo našo konkurenčno prednost pred ostalimi, prav tako pa je dobro poznati svoje slabosti, saj bomo le tako vedeli, kam bomo morali v prihodnosti vlagati svojo energijo.

6. nasvet: Zmanjšajte čas, ki ga porabite na poti do službe

Vsakodnevna dolga vožnja do službe in nazaj domov je stresna in utrujajoča, sedenje v avtomobilu pa le redko predstavlja kaj drugega kot izgubo časa. V kolikor je to mogoče, si poskusite najti zaposlitev v bližini svojega doma, saj boste tako lahko čas, ki ga sedaj namenite vožnji, porabili za kaj bolj koristnega. 

7. nasvet: Bodite prijazni do vseh

Vsak človek, ki ga srečate na svoji življenjski poti, lahko predstavlja vašega potencialnega poslovnega partnerja ali potrošnika, ki bo v prihodnosti morda predstavljal vašega kupca. Vedno bodite prijazni do vseh ljudi, na katere naletite, saj nikoli ne veste, s kom boste v prihodnosti sodelovali.

8. nasvet: Ves čas delajte na ugledu blagovne znamke

Ugledna blagovna znamka vam bo pomagala do uspehov v podjetništvu, zato je pomembno, da se ji dovolj posvetite. Delajte in razmišljajte v skladu z blagovno znamko ter jo poskušajte čim bolj približati tudi ljudem. V primeru, da bodo potrebovali storitev ali produkt iz področja, na katerem delujete, bodo tako najprej pomislili na vas in vaše podjetje. 

Vir: Quora

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!