Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti

Nelson Wang, ustanovitelj spletne strani CEOLifestyle.io, poseduje ogromno znanja s področja povečevanja produktivnosti pri posameznikih. Pri spletnem portalu Quora so ga zato povprašali o nasvetih, ki jih lahko o tej tematiki deli z njihovimi bralci.
Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti

Nasveti izkušenega podjetnika za povečanje produktivnosti (Vir slike: Pixabay.com)

Nelson Wang je znan kot izkušen podjetnik, ki je v svoji karieri zgradil dve uspešni podjetji, ustvaril kar štiri mobilne aplikacije, ki so se uvrstile na lestvico stotih najbolj priljubljenih, ter spisal knjižno uspešnico, ki se je v svoji kategoriji na Amazonu znašla na prvem mestu po številu nakupov.

Zaradi uspehov je bil Wang večkrat povabljen tudi k sodelovanju z največjimi svetovnimi podjetniškimi časniki, kot so Forbes, Business Insider, Fortune in Inc.com. K njegovemu bogatemu znanju zagotovo botruje tudi dejstvo, da je deset let svojega življenja preživel v tehnološki industriji, kjer je delal v priznanih podjetjih, kot so Cisco, VMware, Box in Optimizely.

Prijavite se na obveščanje o prihodnjih terminih delavnice Maksimalna Produktivnost, ki jo organiziramo skupaj z Blažem Kosom >>

Poglejmo si nekaj nasvetov, s katerimi je tudi sam močno izboljšal svojo produktivnost in postal uspešen na prav vsakem področju, katerega se je do sedaj lotil.

1. nasvet: Poslovite se od dolgotrajnih sestankov

Marsikateri zaposleni se z odporom udeležuje obveznih službenih sestankov, kljub temu pa se velikokrat zgodi, da se ti zavlečejo in trajajo uro ali več. A dejstvo je, da so tako dolgotrajni sestanki povsem nesmiselni in ne prinesejo bistvenih rezultatov. Wang zato svetuje, da si za posamezno srečanje ne vzamete več kot pol ure časa in se s tem izognete nepotrebnemu tratenju časa.

2. nasvet: Poslušajte, šele nato spregovorite

Wang se zaveda pomembnosti poslušanja in spremljanja situacije. Najprej je namreč treba dobro razumeti situacijo, v kateri smo se znašli, šele nato se lahko nanjo odzovemo pravilno in primerno, kar velja tako za poslovna kot tudi zasebna področja.

3. nasvet: Dnevni seznam opravil naj bo vedno kratek

Namesto da bi svoj čas namenili pisanju dolgega seznama opravkov, ki vas čakajo, si raje izberite tri najpomembnejša opravila, ki jih morate v določenem dnevu opraviti. Na ta način boste morali dobro razmisliti o svojih prioritetah, to pa vam bo omogočilo, da svoj čas in energijo namenite tistemu, kar je resnično pomembno. 

4. nasvet: Ko doživite uspeh, ga proslavite

Pot do končnega cilja bo morda dolga, zato je pomembno, da se veselite tudi manjših uspehov, ki ste jih dosegli na tej poti. Vzemite si čas in proslavljajte, pri tem pa se ne pozabite zahvaliti tudi vašim sodelavcem, brez katerih vam ne bi uspelo. 

5. nasvet: Ugotovite, katere so vaše prednosti in slabosti

Vsak posameznik je na določenih področjih nekoliko bolj talentiran kot drugod. Takšna področja je dobro poznati, saj predstavljajo našo konkurenčno prednost pred ostalimi, prav tako pa je dobro poznati svoje slabosti, saj bomo le tako vedeli, kam bomo morali v prihodnosti vlagati svojo energijo.

6. nasvet: Zmanjšajte čas, ki ga porabite na poti do službe

Vsakodnevna dolga vožnja do službe in nazaj domov je stresna in utrujajoča, sedenje v avtomobilu pa le redko predstavlja kaj drugega kot izgubo časa. V kolikor je to mogoče, si poskusite najti zaposlitev v bližini svojega doma, saj boste tako lahko čas, ki ga sedaj namenite vožnji, porabili za kaj bolj koristnega. 

7. nasvet: Bodite prijazni do vseh

Vsak človek, ki ga srečate na svoji življenjski poti, lahko predstavlja vašega potencialnega poslovnega partnerja ali potrošnika, ki bo v prihodnosti morda predstavljal vašega kupca. Vedno bodite prijazni do vseh ljudi, na katere naletite, saj nikoli ne veste, s kom boste v prihodnosti sodelovali.

8. nasvet: Ves čas delajte na ugledu blagovne znamke

Ugledna blagovna znamka vam bo pomagala do uspehov v podjetništvu, zato je pomembno, da se ji dovolj posvetite. Delajte in razmišljajte v skladu z blagovno znamko ter jo poskušajte čim bolj približati tudi ljudem. V primeru, da bodo potrebovali storitev ali produkt iz področja, na katerem delujete, bodo tako najprej pomislili na vas in vaše podjetje. 

Vir: Quora

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Izjemen uspeh Walta Disneyja nikakor ni naključje. Človek, ki je veliko prispeval k razvoju animacije in tematskih parkov, je imel jasno vizijo, ko se je loteval posla. Poseben poudarek je dajal na kupčevo izkušnjo in se trudil, da pričakovanj svojih strank ne bi le dosegel, ampak jih tudi presegel. Preberite več >>

5 skrivnosti učinkovite prodaje, ki odprejo pot do poslovnega uspeha

5 skrivnosti učinkovite prodaje, ki odprejo pot do poslovnega uspeha

Kevin Harrington, ameriški podjetnik in poslovni vodja ter eden najbolj uspešnih učencev Ziga Ziglerja, razkriva 5 načel, kako prek učinkovite prodaje doseči uspeh v podjetništvu. Preberite več >>

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Principi, ki bi se jih moral držati vsak podjetnik

Principi, ki bi se jih moral držati vsak podjetnik

Uspeh podjetnika je sestavljen iz serije odločitev in poti, ki jo je ubral v času poslovanja. Čeprav univerzalnih navodil za uspeh v podjetništvu ni, vam lahko nekatere smernice pomagajo na poti do uspeha. Preberite več >>

Startup cafe – “Slovenci bi samo razvijali, ne pa prodajali”

Startup cafe – “Slovenci bi samo razvijali, ne pa prodajali”

Junijski Startup cafe je prinesel zanimivo debato o razvoju spletnih platform, ki postajajo pomemben dejavnik v slovenskem podjetništvu. Kako iz njih razviti resen posel sta razkrila uspešna podjetnika Jan Dobrilovič iz start-upa Beeping ter Borut Markelj iz Ehrana.si. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje