Nasveti za izboljšanje poslovanja v času recesije

Avtor Maja Borštnik — 02.04.2009
Komentiraj!
V času svetovne krize si morate zapomniti le eno stvar: ljudje ne bodo nikoli prenehali kupovati! Nikakor ne drži trditev, da se v tem obdobju prodaja le hrana in nujne potrebščine. Pred leti je, na primer, prav recesija vodila v nastanek kozmetične industrije.
Nasveti za izboljšanje poslovanja v času recesije

Morebitnim partnerjem na poslovnem kosilu predstavite vaše ideje.

Zato se, namesto da zapadete v depresijo, raje potrudite, da boste pri poslovanju čim bolj uspešni. Delajte na marketingu in čimbolj izpostavljajte svoje storitve, saj boste le tako lahko uspeli.

Za vas imamo tri nasvete, s katerimi bo vaše podjetje postalo bolj uspešno.

  1. Prenehanje z dosedanjimi marketinškimi strategijami lahko za vaše podjetje pomeni propad. Veliko poslovnežev v času recesije varčuje prav pri marketingu, kar pa je velika napaka. Stvari pustite kot so, še raje pa marketing povečajte. Poiščite cenejše ali celo brezplačne marketinške metode. A pri tem bodite previdni, saj boste s tem najverjetneje izgubili na času. Premislite ali bi v tem času lahko zaslužili več kot bi sploh privarčevali.

    Prepoznavnost svojega podjetja lahko na povsem preprost način povečate na naslednje načine:

    • Začnite z e-poštnim obveščanjem vaših morebitnih strank. Če ga že imate, povečajte frekvenco pošiljanja obvestil na enkrat tedensko.

    • Pripravite brezplačne in zanimive seminarje, na katerih boste slušatelje pritegnili in jih s prepričljivim nastopom morda spremenili v bodoče stranke.

    • Udeležujte se raznih poslovnih zabav, na katerih boste spoznavali morebitne partnerje in pridobivali nove poslovne priložnosti.

  2. Manjše, a vztrajne marketinške poteze lahko prinesejo zelo velik uspeh. Napišite zanimiv članek in ga razpošljite prek e-poštnega obveščanja. Vzpostavite kontakt s potencialnimi partnerji in se dogovorite za sestanek. Vedno napišite zahvalo vsem, ki so vam odgovorili na vprašanje ali posredovali kakršnekoli informacije. Ne stojte križem rok in presenečeni boste nad rezultati.

  3. Pripravite si dober marketinški načrt in ga redno izvajajte. Nikar ne zapadite v začaran krog, iz katerega se nekatera podjetja ne morejo rešiti. Ta namreč ob upadu poslovanja močno povečajo marketing, s tem pridobijo stranke, a hkrati ustavijo marketing, misleč, da imajo dela dovolj. Slej ko prej jim dela zmanjka, saj brez marketinga ni strank.

Če gre vašemu podjetju trenutno slabo, ne skrbite zaradi ekonomije. Raje premislite in poiščite način za izboljšanje marketinga, saj boste le tako izboljšali vaše poslovanje.

 

Vir: Business Know How

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!