Nasveti za izboljšanje poslovanja v času recesije

V času svetovne krize si morate zapomniti le eno stvar: ljudje ne bodo nikoli prenehali kupovati! Nikakor ne drži trditev, da se v tem obdobju prodaja le hrana in nujne potrebščine. Pred leti je, na primer, prav recesija vodila v nastanek kozmetične industrije.
Nasveti za izboljšanje poslovanja v času recesije

Morebitnim partnerjem na poslovnem kosilu predstavite vaše ideje.

Zato se, namesto da zapadete
v depresijo, raje potrudite, da boste pri poslovanju čim bolj
uspešni. Delajte na marketingu in čimbolj izpostavljajte svoje
storitve, saj boste le tako lahko uspeli.

Za vas imamo tri nasvete, s katerimi bo vaše podjetje postalo bolj uspešno.

  1. Prenehanje z dosedanjimi marketinškimi strategijami lahko za vaše podjetje pomeni propad. Veliko poslovnežev v času recesije varčuje prav pri marketingu, kar pa je velika napaka. Stvari pustite kot so, še raje pa marketing povečajte. Poiščite cenejše ali celo brezplačne marketinške metode. A pri tem bodite previdni, saj boste s tem najverjetneje izgubili na času. Premislite ali bi v tem času lahko zaslužili več kot bi sploh privarčevali.

    Prepoznavnost svojega podjetja lahko na povsem preprost način povečate na naslednje načine:

    • Začnite z e-poštnim obveščanjem vaših morebitnih strank. Če ga že imate, povečajte frekvenco pošiljanja obvestil na enkrat tedensko.

    • Pripravite brezplačne in zanimive seminarje, na katerih boste slušatelje pritegnili in jih s prepričljivim nastopom morda spremenili v bodoče stranke.

    • Udeležujte se raznih poslovnih zabav, na katerih boste spoznavali morebitne partnerje in pridobivali nove poslovne priložnosti.

  2. Manjše, a vztrajne marketinške poteze lahko prinesejo zelo velik uspeh. Napišite zanimiv članek in ga razpošljite prek e-poštnega obveščanja. Vzpostavite kontakt s potencialnimi partnerji in se dogovorite za sestanek. Vedno napišite zahvalo vsem, ki so vam odgovorili na vprašanje ali posredovali kakršnekoli informacije. Ne stojte križem rok in presenečeni boste nad rezultati.

  3. Pripravite si dober marketinški načrt in ga redno izvajajte. Nikar ne zapadite v začaran krog, iz katerega se nekatera podjetja ne morejo rešiti. Ta namreč ob upadu poslovanja močno povečajo marketing, s tem pridobijo stranke, a hkrati ustavijo marketing, misleč, da imajo dela dovolj. Slej ko prej jim dela zmanjka, saj brez marketinga ni strank.

Če gre vašemu podjetju trenutno slabo, ne skrbite zaradi ekonomije. Raje
premislite in poiščite način za izboljšanje marketinga, saj boste le
tako izboljšali vaše poslovanje.

 

Vir: Business Know How

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje