Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti.
Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Privlačna zahvalna stran lahko poveča prodajo. (Vir slike: Bigstockphoto)

V prejšnjem prispevku Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje? smo predstavili pomen zahvalnih strani za prodajo in opisali nekaj osnovnih nasvetov za njihovo oblikovanje. V tem prispevku predstavljamo še dodatne nasvete strokovnjakov.

1. Izpostavite in promovirajte svoj izdelek

Če bodo vaše stranke prišle na zahvalno stran po nalaganju določenih vsebin, razmislite o dodatni izpostavitvi in promociji svojega osnovnega izdelka ali storitve.

Ljudje, ki z vaše spletne strani naložijo brezplačne vsebine, so navdušeni nad vašim podjetjem in zaupajo vaši strokovnosti. Tako je zelo verjetno, da bodo postali tudi vaše stranke, sploh v primerjavi z naključnimi občasnimi obiskovalci vaše spletne strani.

Učinkovit način za predstavitev vašega izdelka je vključitev kratkega predstavitvenega posnetka na zahvalno stran. Predstavljamo primer strani podjetja HubSpot.

Vir slike: AdEspresso.

2. Spodbudite k oblikovanju uporabniškega računa

Če se ukvarjate s spletno prodajo, naj vam predstavimo zanimiv podatek. Če od potencialnih strank zahtevate oblikovanje uporabniškega računa pred dejanskim nakupom, kar 30 odstotkov uporabnikov ne bo dokončalo nakupa.

Zato svoje stranke povabite k oblikovanju računa po zaključenem nakupu. Pri tem jih lahko spodbudite z dodatnimi promocijskimi kodami in drugimi ugodnostmi za člane.

Oglejte si naslednji primer podjetja Speedo. Zahvalna stran ponudi potrošniku možnost sledenja naročilu, hkrati pa ga spodbudi k shranjevanju podatkov za naslednji nakup. Prednosti včlanitve so naštete v kratkih alinejah, ki predstavljajo dodatno spodbudo.

Vir slike: AdEspresso.

3. Izvedite kratko anketo

Ste se kdaj spraševali, zakaj so posamezniki sploh obiskali vašo spletno stran ali zakaj so se odločili za vašo ponudbo?

Ko je stranka z vami že delila svoje ime in elektronski naslov ali celo opravila nakup, vam bo verjetno pripravljena zaupati še nekaj dodatnih informacij.

Zato lahko izkoristite zahvalno stran za izvedbo kratke ankete. Obiskovalcem strani zagotovite, da jim izpolnjevanje ne bo vzelo veliko časa, medtem ko bodo za vas pridobljene informacije izjemno pomembne.

Podjetje Wrike se razvrščanja kontaktov loteva na zelo premišljen način. Njihova zahvalna stran vključuje kratko anketo, ki meri zanimanje strank za uporabo njihove storitve.

Vir slike: AdEspresso.

4. Postavljajte vprašanja

Zahvalna stran predstavlja odlično priložnost za zbiranje dodatnih informacij, ki vam bodo omogočile prilagoditev uporabniške izkušnje. Novo stranko povprašajte o velikosti njenega podjetja, izbranem področju delovanja, problemu, ki ga rešuje itd.

Podatke, ki ste jih zbrali s pomočjo zahvalne strani, lahko uporabite že za personalizacijo prve uporabnikove izkušnje z vašim podjetjem, kar seveda posledično pomeni bolj zadovoljne stranke in povečanje prodaje.

Podjetje Hotjar je na primer proces odprtja uporabniškega računa oblikovalo v obliki lijaka zaporednih zahvalnih strani, ki postavljajo preprosta vprašanja in uporabniku pomagajo pri oblikovanju računa.

Vir slike: AdEspresso.

5. Dober glas seže v deveto vas

Zadovoljni potrošniki so lahko odlični zagovorniki blagovne znamke – le spodbuditi jih je treba. Zahvalna stran je odlična platforma za poziv k deljenju informacij na družabnih omrežjih ali prek elektronske pošte.

Zavedati pa se morate, da nihče ne bo zapravljal svojega časa, če ne bo prejel ničesar v zameno. Zato morate dati svojim strankam dober razlog, da svojo izkušnjo delijo s svojimi prijatelji.

Zahvalna stran podjetja Warby Parker tako na primer pravi, da bodo tisti posamezniki, ki bodo k nakupu povabili svoje prijatelje, za nagrado prejeli zabavno presenečenje – le kaj bi to lahko bilo?

Vir slike: AdEspresso.

6. Dodajte možnost prijave na prejemanje obvestil

Večina podjetij nove kontakte avtomatsko doda na seznam prejemnikov obvestil. Lahko pa izberete bolj prijazno pot – in preprosto vprašate. Tako boste zagotovili, da prejemnike vaših elektronskih sporočil vaša ponudba dejansko zanima.

Namesto da v zameno za brezplačen test ali elektronsko knjigo od obiskovalcev zahtevate njihov elektronski naslov, jim prvo vsebino ponudite popolnoma brezplačno. Šele nato jih vprašajte, ali bi jih zanimale novice o vaši ponudbi, serija zanimivih spletnih izobraževanj ali kaj podobnega.

Oglejte si primer zahvalne strani podjetja First Round, ki vključuje ponudbo prejemanja obvestil.

Vir slike: AdEspresso.

7. Ne pozabite na družabna omrežja

Eden od načinov za povečanje dobičkonosnosti vsake konverzije je povečanje dosega vaše ponudbe. Če bi vašo elektronsko knjigo ali novico o popustu s svojimi prijatelji delil le eden od desetih potrošnikov, bi pridobili veliko novih kontaktov.

Najpreprostejši način za spodbujanje angažmaja strank na družabnih omrežjih je vključitev ikon družabnih omrežij na zahvalno spletno strano.

Zahvalna stran podjetja HubSpot se tako osredotoča na povečanje dosega prek družabnih omrežij. Z vključitvijo ikon za Facebook, LinkedIn in Twitter so olajšali tudi deljenje predstavljenih vsebin na omenjenih platformah.

Vir slike: AdEspresso.

8. Uporabite pričevanja zadovoljnih uporabnikov

Tudi če se stranka odloči za brezplačen preizkus vaše storitve, še ni 100-odstotno prepričana, da je izbrala najboljšo možnost. Na skoraj vsakem področju podjetja ponujajo podobne storitve – da bi pridobili nove uporabnike, se morate osredotočiti na vzpostavljanje in poglabljanje zaupanja.

Raziskave kažejo, da kar 80 odstotkov posameznikov meni, da mnenja in pričevanja drugih, neznanih uporabnikov povečujejo njihovo zaupanje v kvaliteto blagovne znamke. Zato vsakemu koraku prodajnega lijaka, tudi zahvalni strani, dodajte pričevanja zadovoljnih uporabnikov in dokaze o priljubljenosti svoje znamke.

Zahvalna stran podjetja Hotjar novim uporabnikom na primer sporoča, da so postali del velike družine z več kot 200 tisoč uporabniki.

Vir slike: AdEspresso.

9. Predstavite svojo skupnost

Če ste okoli svoje blagovne znamke zgradili močno mrežo vsebin, webinarjev, podkastov, forumov itd., si verjetno želite k sodelovanju privabiti več ljudi.

Na zahvalni strani lahko naštejete različne načine, na katere lahko nove stranke sodelujejo v vaši skupnosti. Tako boste spodbudili svojo ciljno publiko k angažmaju, hkrati pa boste potencialnim strankam dokazali, da vašo blagovno znamko odlikuje tudi aktivna skupnost zadovoljnih potrošnikov.

Zahvalna stran podjetja Social Media Examiner tako omeni vse načine, na katere lahko stranka stopi v stik z njihovo skupnostjo: poslušanje podkasta, včlanitev v brezplačne klube, branje najnovejših člankov itd.

Vir slike: AdEspresso.

10. Bodite ustvarjalni

Vaša zahvalna stran naj ne bo dolgočasna. Vzemite si čas za razmislek o tem, kako bi uspešno angažirali svojo ciljno publiko – na podlagi tega lahko oblikujete izvirno in privlačno zahvalno stran.

Vaše nove stranke lahko na primer s kratkim video nagovorom pozdravi direktor vašega podjetja. Če ste radodarni, lahko novim uporabnikom ponudite brezplačno serijo spletnih izobraževanj. Svojo zahvalno stran oblikujte tako, da boste zadovoljili svoje stranke in spodbudili njihov nadaljnji angažma.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje