Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Avtor — 10.01.2017
Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti.
Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Privlačna zahvalna stran lahko poveča prodajo. (Vir slike: Bigstockphoto)

V prejšnjem prispevku Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje? smo predstavili pomen zahvalnih strani za prodajo in opisali nekaj osnovnih nasvetov za njihovo oblikovanje. V tem prispevku predstavljamo še dodatne nasvete strokovnjakov.

1. Izpostavite in promovirajte svoj izdelek

Če bodo vaše stranke prišle na zahvalno stran po nalaganju določenih vsebin, razmislite o dodatni izpostavitvi in promociji svojega osnovnega izdelka ali storitve.

Ljudje, ki z vaše spletne strani naložijo brezplačne vsebine, so navdušeni nad vašim podjetjem in zaupajo vaši strokovnosti. Tako je zelo verjetno, da bodo postali tudi vaše stranke, sploh v primerjavi z naključnimi občasnimi obiskovalci vaše spletne strani.

Učinkovit način za predstavitev vašega izdelka je vključitev kratkega predstavitvenega posnetka na zahvalno stran. Predstavljamo primer strani podjetja HubSpot.

Vir slike: AdEspresso.

2. Spodbudite k oblikovanju uporabniškega računa

Če se ukvarjate s spletno prodajo, naj vam predstavimo zanimiv podatek. Če od potencialnih strank zahtevate oblikovanje uporabniškega računa pred dejanskim nakupom, kar 30 odstotkov uporabnikov ne bo dokončalo nakupa.

Zato svoje stranke povabite k oblikovanju računa po zaključenem nakupu. Pri tem jih lahko spodbudite z dodatnimi promocijskimi kodami in drugimi ugodnostmi za člane.

Oglejte si naslednji primer podjetja Speedo. Zahvalna stran ponudi potrošniku možnost sledenja naročilu, hkrati pa ga spodbudi k shranjevanju podatkov za naslednji nakup. Prednosti včlanitve so naštete v kratkih alinejah, ki predstavljajo dodatno spodbudo.

Vir slike: AdEspresso.

3. Izvedite kratko anketo

Ste se kdaj spraševali, zakaj so posamezniki sploh obiskali vašo spletno stran ali zakaj so se odločili za vašo ponudbo?

Ko je stranka z vami že delila svoje ime in elektronski naslov ali celo opravila nakup, vam bo verjetno pripravljena zaupati še nekaj dodatnih informacij.

Zato lahko izkoristite zahvalno stran za izvedbo kratke ankete. Obiskovalcem strani zagotovite, da jim izpolnjevanje ne bo vzelo veliko časa, medtem ko bodo za vas pridobljene informacije izjemno pomembne.

Podjetje Wrike se razvrščanja kontaktov loteva na zelo premišljen način. Njihova zahvalna stran vključuje kratko anketo, ki meri zanimanje strank za uporabo njihove storitve.

Vir slike: AdEspresso.

4. Postavljajte vprašanja

Zahvalna stran predstavlja odlično priložnost za zbiranje dodatnih informacij, ki vam bodo omogočile prilagoditev uporabniške izkušnje. Novo stranko povprašajte o velikosti njenega podjetja, izbranem področju delovanja, problemu, ki ga rešuje itd.

Podatke, ki ste jih zbrali s pomočjo zahvalne strani, lahko uporabite že za personalizacijo prve uporabnikove izkušnje z vašim podjetjem, kar seveda posledično pomeni bolj zadovoljne stranke in povečanje prodaje.

Podjetje Hotjar je na primer proces odprtja uporabniškega računa oblikovalo v obliki lijaka zaporednih zahvalnih strani, ki postavljajo preprosta vprašanja in uporabniku pomagajo pri oblikovanju računa.

Vir slike: AdEspresso.

5. Dober glas seže v deveto vas

Zadovoljni potrošniki so lahko odlični zagovorniki blagovne znamke – le spodbuditi jih je treba. Zahvalna stran je odlična platforma za poziv k deljenju informacij na družabnih omrežjih ali prek elektronske pošte.

Zavedati pa se morate, da nihče ne bo zapravljal svojega časa, če ne bo prejel ničesar v zameno. Zato morate dati svojim strankam dober razlog, da svojo izkušnjo delijo s svojimi prijatelji.

Zahvalna stran podjetja Warby Parker tako na primer pravi, da bodo tisti posamezniki, ki bodo k nakupu povabili svoje prijatelje, za nagrado prejeli zabavno presenečenje – le kaj bi to lahko bilo?

Vir slike: AdEspresso.

6. Dodajte možnost prijave na prejemanje obvestil

Večina podjetij nove kontakte avtomatsko doda na seznam prejemnikov obvestil. Lahko pa izberete bolj prijazno pot – in preprosto vprašate. Tako boste zagotovili, da prejemnike vaših elektronskih sporočil vaša ponudba dejansko zanima.

Namesto da v zameno za brezplačen test ali elektronsko knjigo od obiskovalcev zahtevate njihov elektronski naslov, jim prvo vsebino ponudite popolnoma brezplačno. Šele nato jih vprašajte, ali bi jih zanimale novice o vaši ponudbi, serija zanimivih spletnih izobraževanj ali kaj podobnega.

Oglejte si primer zahvalne strani podjetja First Round, ki vključuje ponudbo prejemanja obvestil.

Vir slike: AdEspresso.

7. Ne pozabite na družabna omrežja

Eden od načinov za povečanje dobičkonosnosti vsake konverzije je povečanje dosega vaše ponudbe. Če bi vašo elektronsko knjigo ali novico o popustu s svojimi prijatelji delil le eden od desetih potrošnikov, bi pridobili veliko novih kontaktov.

Najpreprostejši način za spodbujanje angažmaja strank na družabnih omrežjih je vključitev ikon družabnih omrežij na zahvalno spletno strano.

Zahvalna stran podjetja HubSpot se tako osredotoča na povečanje dosega prek družabnih omrežij. Z vključitvijo ikon za Facebook, LinkedIn in Twitter so olajšali tudi deljenje predstavljenih vsebin na omenjenih platformah.

Vir slike: AdEspresso.

8. Uporabite pričevanja zadovoljnih uporabnikov

Tudi če se stranka odloči za brezplačen preizkus vaše storitve, še ni 100-odstotno prepričana, da je izbrala najboljšo možnost. Na skoraj vsakem področju podjetja ponujajo podobne storitve – da bi pridobili nove uporabnike, se morate osredotočiti na vzpostavljanje in poglabljanje zaupanja.

Raziskave kažejo, da kar 80 odstotkov posameznikov meni, da mnenja in pričevanja drugih, neznanih uporabnikov povečujejo njihovo zaupanje v kvaliteto blagovne znamke. Zato vsakemu koraku prodajnega lijaka, tudi zahvalni strani, dodajte pričevanja zadovoljnih uporabnikov in dokaze o priljubljenosti svoje znamke.

Zahvalna stran podjetja Hotjar novim uporabnikom na primer sporoča, da so postali del velike družine z več kot 200 tisoč uporabniki.

Vir slike: AdEspresso.

9. Predstavite svojo skupnost

Če ste okoli svoje blagovne znamke zgradili močno mrežo vsebin, webinarjev, podkastov, forumov itd., si verjetno želite k sodelovanju privabiti več ljudi.

Na zahvalni strani lahko naštejete različne načine, na katere lahko nove stranke sodelujejo v vaši skupnosti. Tako boste spodbudili svojo ciljno publiko k angažmaju, hkrati pa boste potencialnim strankam dokazali, da vašo blagovno znamko odlikuje tudi aktivna skupnost zadovoljnih potrošnikov.

Zahvalna stran podjetja Social Media Examiner tako omeni vse načine, na katere lahko stranka stopi v stik z njihovo skupnostjo: poslušanje podkasta, včlanitev v brezplačne klube, branje najnovejših člankov itd.

Vir slike: AdEspresso.

10. Bodite ustvarjalni

Vaša zahvalna stran naj ne bo dolgočasna. Vzemite si čas za razmislek o tem, kako bi uspešno angažirali svojo ciljno publiko – na podlagi tega lahko oblikujete izvirno in privlačno zahvalno stran.

Vaše nove stranke lahko na primer s kratkim video nagovorom pozdravi direktor vašega podjetja. Če ste radodarni, lahko novim uporabnikom ponudite brezplačno serijo spletnih izobraževanj. Svojo zahvalno stran oblikujte tako, da boste zadovoljili svoje stranke in spodbudili njihov nadaljnji angažma.

Vir: AdEspresso

Oznake: , , , , , , , , , ,