Natančno ciljanje s Facebook oglasi
Natančno ciljanje s Facebook oglasi (Vir slike: Bigstockphoto.com)
Postavite si cilje
Preden ustvarite prvi Facebook oglas, si postavite cilje, ki jih želite z oglaševanjem doseči. Facebook ponuja celo paleto ciljev, med drugimi tudi:
- Povečanje števila obiskovalcev na spletno stran: ustvarite oglase za klik na spletno stran, pri čemer spremljate kazalce, kot so CTR (ang. click-through rate) in cena na klik.
- Promocija Facebook stani: spremljali boste kazalce, kot so število všečkov, komentarjev in deljenj ter cena na interakcijo (ang. engagement).
Kriteriji, po katerih lahko ciljate Facebook uporabnike
Natančno ciljanje vam omogoča, da dosežete svoje potencialne kupce medtem ko brskajo po spletu na računalniku, tablici ali pametnem telefonu. S svojimi oglasi boste dobili kar največ, saj se bodo oglasi prikazovali samo tistim, ki jih zanima vaša ponudba.
1. Lokacija
Pri ciljanju potencialnih kupcev najprej pomislimo na lokacijo. Na Facebooku lahko oglase ciljamo na ravni države, regije ali mesta, čeprav je v Sloveniji možno za zdaj ciljati le na ravni države. Pričakujemo, da bodo v prihodnosti odprte tudi ostale možnosti lokacijskega ciljanja.
2. Demografski podatki
Pri oglaševanju lahko izberemo starost (minimalno in maksimalno starost), spol, jezik, zakonski stan, izobrazbo, starost otroka pri starših ali dogodke.
Primer ciljne publike: mamice, stare od 30 do 35 let, z otroki, starimi do 3 leta, poročene in z visokošolsko izobrazbo. Precej natančno, kajne?
3. Interesi
Facebook oglase lahko prikažete uporabnikom tudi na osnovi njihovih interesov. Ciljate lahko po naslednjih kategorijah interesov: posel, zabava, družina, fitnes, hrana in pijača, hobiji, nakupovanje, šport in tehnologija. Posamezne kategorije so še natančneje razdeljene po posameznih interesih.
Mamice lahko označimo še natančneje: tiste, ki jih zanima marketing, kuhanje in nakup igrač.
4. Vedenje
Oglase lahko ciljate tudi na osnovi nakupnega vedenja, uporabe določenega mobilnega telefona (na primer uporabniki Samsunga) ali drugih vedenj: digitalne aktivnosti (na primer administratorji Facebook strani) in potovanja (na primer poslovni turisti ali tisti, ki so se s potovanja vrnili na primer pred dvema tednoma).
5. Povezanost z vašo Facebook stranjo, aplikacijo ali dogodkom
Oglašujete lahko samo tistim, ki vam še ne sledijo, torej označite takšne, ki še niso všečkali vaše Facebook strani. Oglase lahko po želji prikazujete samo obstoječim sledilcem, ali pa greste še korak dlje: izključite tiste, ki so že ali niso povezani z vašo Facebook stranjo, aplikacijo ali dogodkom, ali ta kriterij nastavite tudi tistim, katerih prijatelji so povezani.
Pazite na število potencialnih uporabnikov
Zavedati se morate, da z vsakim dodanim kriterijem zmanjšate število uporabnikov, ki bodo lahko videli vaš oglas. Število le-teh vam Facebook na desni strani prikazuje, tako da lahko sproti uravnavate število potencialnih kupcev. Vaša naloga je, da na osnovi cilja oglaševanja presodite, ali boste oglasno kampanjo izpostavili širši množici ali ozkemu segmentu.
Že tako zelo natančno ciljanje Facebook uporabnikov lahko zastavite še naprednejše, in sicer s publiko po meri (ang. custom audiences) ali podobno publiko (lookalike audiences). O teh metodah targetiranja pa v naslednjem prispevku.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.
Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>