Natančno ciljanje s Facebook oglasi

Decembrski čas je kot nalašč za oglaševanje na spletu, saj smo potrošniki v tem mesecu bolj nagnjeni h kupovanju. Oglaševalci to lahko dodobra izkoristijo tudi z oglaševanjem na Facebooku, kjer lahko zelo natančno ciljajo svoje ciljne uporabnike.
Natančno ciljanje s Facebook oglasi

Natančno ciljanje s Facebook oglasi (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Postavite si cilje

Preden ustvarite prvi Facebook oglas, si postavite cilje, ki jih želite z oglaševanjem doseči. Facebook ponuja celo paleto ciljev, med drugimi tudi:

  • Povečanje števila obiskovalcev na spletno stran: ustvarite oglase za klik na spletno stran, pri čemer spremljate kazalce, kot so CTR (ang. click-through rate) in cena na klik.
  • Promocija Facebook stani: spremljali boste kazalce, kot so število všečkov, komentarjev in deljenj ter cena na interakcijo (ang. engagement).

Kriteriji, po katerih lahko ciljate Facebook uporabnike

Natančno ciljanje vam omogoča, da dosežete svoje potencialne kupce medtem ko brskajo po spletu na računalniku, tablici ali pametnem telefonu. S svojimi oglasi boste dobili kar največ, saj se bodo oglasi prikazovali samo tistim, ki jih zanima vaša ponudba.

1. Lokacija

Pri ciljanju potencialnih kupcev najprej pomislimo na lokacijo. Na Facebooku lahko oglase ciljamo na ravni države, regije ali mesta, čeprav je v Sloveniji možno za zdaj ciljati le na ravni države. Pričakujemo, da bodo v prihodnosti odprte tudi ostale možnosti lokacijskega ciljanja.

2. Demografski podatki

Pri oglaševanju lahko izberemo starost (minimalno in maksimalno starost), spol, jezik, zakonski stan, izobrazbo, starost otroka pri starših ali dogodke.

Primer ciljne publike: mamice, stare od 30 do 35 let, z otroki, starimi do 3 leta, poročene in z visokošolsko izobrazbo. Precej natančno, kajne?

3. Interesi

Facebook oglase lahko prikažete uporabnikom tudi na osnovi njihovih interesov. Ciljate lahko po naslednjih kategorijah interesov: posel, zabava, družina, fitnes, hrana in pijača, hobiji, nakupovanje, šport in tehnologija. Posamezne kategorije so še natančneje razdeljene po posameznih interesih.

Mamice lahko označimo še natančneje: tiste, ki jih zanima marketing, kuhanje in nakup igrač.

4. Vedenje

Oglase lahko ciljate tudi na osnovi nakupnega vedenja, uporabe določenega mobilnega telefona (na primer uporabniki Samsunga) ali drugih vedenj: digitalne aktivnosti (na primer administratorji Facebook strani) in potovanja (na primer poslovni turisti ali tisti, ki so se s potovanja vrnili na primer pred dvema tednoma).

5. Povezanost z vašo Facebook stranjo, aplikacijo ali dogodkom

Oglašujete lahko samo tistim, ki vam še ne sledijo, torej označite takšne, ki še niso všečkali vaše Facebook strani. Oglase lahko po želji prikazujete samo obstoječim sledilcem, ali pa greste še korak dlje: izključite tiste, ki so že ali niso povezani z vašo Facebook stranjo, aplikacijo ali dogodkom, ali ta kriterij nastavite tudi tistim, katerih prijatelji so povezani.

Pazite na število potencialnih uporabnikov

Zavedati se morate, da z vsakim dodanim kriterijem zmanjšate število uporabnikov, ki bodo lahko videli vaš oglas. Število le-teh vam Facebook na desni strani prikazuje, tako da lahko sproti uravnavate število potencialnih kupcev. Vaša naloga je, da na osnovi cilja oglaševanja presodite, ali boste oglasno kampanjo izpostavili širši množici ali ozkemu segmentu.

Že tako zelo natančno ciljanje Facebook uporabnikov lahko zastavite še naprednejše, in sicer s publiko po meri (ang. custom audiences) ali podobno publiko (lookalike audiences). O teh metodah targetiranja pa v naslednjem prispevku.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje