Natečaj: Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2015

Univerza v Ljubljani in Ljubljanski univerzitetni inkubator (LUI) že peto leto zapored razpisujeta Rektorjevo nagrado za naj inovacijo Univerze v Ljubljani. V tekmovalni nabor lahko prijavite tehnološke in netehnološke inovacije, pa tudi inovativne podjetniške ideje.
Natečaj: Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2015

Natečaj: Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2015

Vsi, ki boste z vašimi podjetniškimi idejami in inovacijami izpolnjevali osnovne kriterije prijave, se boste v okviru LUI lahko vključili v brezplačno usposabljanje za komercializacijo inovacije ter svetovanja iz upravljanja in zaščite intelektualne lastnine.

Imeli boste možnost LUI mentorstva in povezovanja z investitorji. Dobili boste pomoč pri predstavitvi vaše podjetniške ideje oz. inovacije pred investitorji in člani komisije.

Avtorji treh najbolj perspektivnih inovacij bodo prejeli denarno nagrado iz Rektorjevega sklada, v skupni vrednosti 6 tisoč evrov, ter pomoč pri komercializaciji inovacije.

Prijave zbirajo do 16. januarja 2015!

Prijavni obrazec in več informacij najdete na www.lui.si.

Več informacij na info (at) lui.si in 01 620 34 80 (Urška Simčič).

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje