Naučite se zaupati svojim občutkom

Zagotovo ste že kdaj peljali po navodilih GPS naprave: miren glas preko naprave vam sporoča, da zavijte levo, vam pa občutek in bežno poznavanje okolice pravita, da zavite desno. Kaj storiti? Poslušati napravo, ki ima izračunano pot ali zaupati svojim občutkom?
Naučite se zaupati svojim občutkom

Naučite se zaupati svojim občutkom. (Vir slike: sxc.hu)

V poslovnem svetu se velikokrat dogaja, da smo postavljeni pred odločitvijo: poslušati avtoritativno osebo ali slediti svojim občutkom:

  • nadrejeni vas prosi, da se lotite projekta, za katerega veste, da ne bo prinesel velike vrednosti;
  • stranka vztraja na urniku dostave, za katerega veste, da ne bo učinkovit;
  • stranka želi kratkoročno rešitev, vi pa ste prepričani, da bo alternativna rešitev prinesla dolgoročne rezultate in veliko več zadovoljstva;

Vsi zgoraj našteti primeri so dileme med avtoritativnim mnenjem in vašimi občutki. Mnogokrat se ljudje odločimo, da bomo sledili navodilom avtoritativne osebe, kljub temu, da se z odločitvijo ne strinjamo oz. je ne razumemo. V podjetju je zato izrednega pomena, da so zaposleni opolnomočeni ter jim tako ni tuje dvomiti v odločitve nadrejenih.

Kaj lahko storimo, da bodo večkrat sledili svojim občutkom

Najprej si vzemite nekaj časa in dobro razmislite o problemu in o možnih rešitvah. Ali obstaja za rešitev problema še kakšen drug pristop? Kaj vam pravijo vaši občutki in vaše dosedanje izkušnje? Ali lahko svojo teorijo podprete z dokazi, ali gre zgolj za slutnjo?

V kolikor ste prepričani, da je vaša rešitev bolj učinkovita se pogovorite z nadrejenim ali s stranko. Vprašajte stranko, zakaj se želi zadeve lotiti na tak način, ali bi bila pripravljena preizkusiti še kakšen drug način, kakšen bo rezultat glede na tveganje, ali lahko preizkusite alternativno rešitev, itd.

Rezultati dialoga bodo v večini primerov uspešni, pod pogojem, da boste dovolj prepričljivi. V kolikor pa kljub dobrim argumentom ne bo na drugi strani nobenega zanimanja za alternativno rešitev, ki ste jo predlagali, premislite ali se upate kljub vsemu zadevo izpeljati tako kot ste si zamislili, torej brez dovoljenja. V kolikor razmišljate o tako drastični potezi se morate zavedati tudi posledic.

Ne glede na to, za kakšno potezo se boste odločili, vedno si vzemite čas in razmislite o tem, kar se je zgodilo. Vprašajte se, kako ste se počutili, o čem ste razmišljali, kako boste nadaljevali, kako se boste odzvali v prihodnosti in kar je najbolj pomembno – kaj ste se naučili.

V kolikor boste zaupali svojim občutkom imejte v mislih, da se boste velikokrat odločili pravilno, vendar ne vedno. Naučiti se zaupati svojim občutkom je za nekatere posameznike lažje, kot za druge, vendar se na koncu izplača.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje