Naučite se zaupati svojim občutkom

Zagotovo ste že kdaj peljali po navodilih GPS naprave: miren glas preko naprave vam sporoča, da zavijte levo, vam pa občutek in bežno poznavanje okolice pravita, da zavite desno. Kaj storiti? Poslušati napravo, ki ima izračunano pot ali zaupati svojim občutkom?
Naučite se zaupati svojim občutkom

Naučite se zaupati svojim občutkom. (Vir slike: sxc.hu)

V poslovnem svetu se velikokrat dogaja, da smo postavljeni pred odločitvijo: poslušati avtoritativno osebo ali slediti svojim občutkom:

  • nadrejeni vas prosi, da se lotite projekta, za katerega veste, da ne bo prinesel velike vrednosti;
  • stranka vztraja na urniku dostave, za katerega veste, da ne bo učinkovit;
  • stranka želi kratkoročno rešitev, vi pa ste prepričani, da bo alternativna rešitev prinesla dolgoročne rezultate in veliko več zadovoljstva;

Vsi zgoraj našteti primeri so dileme med avtoritativnim mnenjem in vašimi občutki. Mnogokrat se ljudje odločimo, da bomo sledili navodilom avtoritativne osebe, kljub temu, da se z odločitvijo ne strinjamo oz. je ne razumemo. V podjetju je zato izrednega pomena, da so zaposleni opolnomočeni ter jim tako ni tuje dvomiti v odločitve nadrejenih.

Kaj lahko storimo, da bodo večkrat sledili svojim občutkom

Najprej si vzemite nekaj časa in dobro razmislite o problemu in o možnih rešitvah. Ali obstaja za rešitev problema še kakšen drug pristop? Kaj vam pravijo vaši občutki in vaše dosedanje izkušnje? Ali lahko svojo teorijo podprete z dokazi, ali gre zgolj za slutnjo?

V kolikor ste prepričani, da je vaša rešitev bolj učinkovita se pogovorite z nadrejenim ali s stranko. Vprašajte stranko, zakaj se želi zadeve lotiti na tak način, ali bi bila pripravljena preizkusiti še kakšen drug način, kakšen bo rezultat glede na tveganje, ali lahko preizkusite alternativno rešitev, itd.

Rezultati dialoga bodo v večini primerov uspešni, pod pogojem, da boste dovolj prepričljivi. V kolikor pa kljub dobrim argumentom ne bo na drugi strani nobenega zanimanja za alternativno rešitev, ki ste jo predlagali, premislite ali se upate kljub vsemu zadevo izpeljati tako kot ste si zamislili, torej brez dovoljenja. V kolikor razmišljate o tako drastični potezi se morate zavedati tudi posledic.

Ne glede na to, za kakšno potezo se boste odločili, vedno si vzemite čas in razmislite o tem, kar se je zgodilo. Vprašajte se, kako ste se počutili, o čem ste razmišljali, kako boste nadaljevali, kako se boste odzvali v prihodnosti in kar je najbolj pomembno – kaj ste se naučili.

V kolikor boste zaupali svojim občutkom imejte v mislih, da se boste velikokrat odločili pravilno, vendar ne vedno. Naučiti se zaupati svojim občutkom je za nekatere posameznike lažje, kot za druge, vendar se na koncu izplača.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje