Navdihujoči citati uspešnih podjetnikov – 2. del

Trdo delo bo vedno prineslo rezultate. Tega dejstva se zavedajo tudi svetovno znani podjetniki, ki so si status, katerega uživajo danes, težko prigarali. Predstavljamo vam še preostalih 5 citatov najuspešnejših svetovnih podjetnikov.
Kaj storiti, ko nas stranke napadajo na spletu?

Kaj storiti, ko nas stranke napadajo na spletu? (Vir slike: sxc.hu)

Prvih 5 navdihujočih citatov si lahko preberete v novički, objavljeni prejšnji teden: Navdihujoči citati uspešnih podjetnikov – 1. del, v nadaljevanju pa sledi še preostalih 5 citatov.

6. Eric Schmidt: “Poiščite način, da boste rekli “ja” večkrat.”

Bivši direktor Googla, Eric Schmidt, je svoje misli med drugim delil tudi z diplomiranci na Bostonski univerzi. Poudaril je pomen odprtega razmišljanja, kljub temu, da bodo za to morali tudi kdaj izstopiti iz varne cone udobja. Poskušanje novih stvari vodi v nova doživetja, ki lahko osebi popolnoma spremenijo življenje – in to na bolje.

7. Michael Bloomberg: “Občasno boste morali pokazati nekaj agresivnosti.”

Župan New Yorka je bil v svetu podjetništva prisoten več let. Tekom let se je naučil, da je za uspeh najpomembnejša samoiniciativa, samozavest in sposobnost, da se oseba upre želji po odnehanju. Podjetniški svet je namreč zelo zahteven in od ljudi zahteva tudi nekaj agresivnosti.

8. Russell Simmons: “Bodite pozorni na to, kaj ljudje potrebujejo in kaj še ni bilo narejeno.“

Simmons je leta 2009, ko je v svet poslal novo linijo oblačil, razkril skrivnost svojega uspeha na trgu. Povedal je, da je trg poln lukenj, ki jih lahko podjetniki s svojimi produkti oz. storitvami zapolnijo in jim svetoval, da poskušajo. Le s poskušanjem bodo namreč lahko uspeli.

9. Gary Vaynerchuk: “Uspel sem zato, ker mi je bilo mar.“

Gary Vaynerchuk, znani govorec in strokovnjak na področju družbenih medijev, je opisal razlog za svoj uspeh. Vsak dan si je vzel nekaj časa, da je odgovarjal na vsa vprašanja in želje, ki jih je dobil na svojo elektronsko pošto. Ker mu je bilo mar, so ga ljudje vzljubili.

10. Sara Blakely: “Ne bojte se neuspeha.“

Sara Blakely, ustanoviteljica podjetja Spanx, pa je ponovno razkrila že mnogokrat slišan nasvet, in sicer dejstvo, da je neuspeh nekaj pozitivnega. Neuspeh nikoli ni sam po sebi rezultat, vedno je le vmesna točka do uspeha. Pravi neuspeh lahko pomeni le to, da niste zares poskušali.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje