Ne bojte se neuspeha

Ljudje, ki se bojijo neuspeha, zagotovo ne bi smeli postati podjetniki. Podjetništvo je namreč poklic, ki prinaša ogromno vzponov in padcev ter od človeka zahteva premikanje meja in sprejemanje tveganja. In to vsakodnevno.
Blaž Kos: Vrednote v življenjskem ciklu podjetja

Blaž Kos: Vrednote v življenjskem ciklu podjetja (Vir slike: sxc.hu)

Vsi najboljši podjetniki so že doživeli trenutek, ko so iz samega vrha pristali na trdnih tleh. A prav ta trenutek je tisti, ki ločuje dobre podjetnike od slabih. Prvi neuspeha ne bodo vzeli za pravi odgovor ter bodo poskušali in poskušali, dokler jim neposled ne bo uspelo. Hkrati pa se bodo iz neljubega dogodka naučili pomembnih podjetniških lekcij.

Neuspeh praviloma ni samostojen dogodek. Pogosto gre za seštevek večih napak in okoliščin, ki testirajo potrpežljivost ustanovitelja podjetja. Neuspeh, v kombinaciji z veliko poslovne etike, lahko pripomore k večji motivaciji in inovativnosti, če pa poslovne etike primanjkuje, vodi v obupanost. Seveda je odlično, če vam gre vse kot po maslu, a, če vam ne uspe, ne pustite, da vas trenutek slabosti uniči. Iz tega raje potegnite nove rešitve in sveže ideje. Poleg tega pa boste v nadaljevanju vedeli, katerih napak ne smete ponoviti!

Iz neuspeha se lahko naučite pomembnih podjetniških lekcij.

Da neuspeh ni nekaj slabega, se zavedajo tudi investitorji. Ti bodo svoja sredstva tveganega kapitala veliko raje ponudili podjetnikom, ki so vsaj enkrat že doživeli večji neuspeh, kot pa tistim, ki so bili vedno samo uspešni. Prvi neuspeh podjetnika je namreč odlična preizkušnja njegovih psihičnih sposobnosti. Zato v primeru, da iščete investitorja, predstavite tudi svoje dosedanje izkušnje in ne skrivajte vaših neuspešnih poskusov!

Na koncu je vedno potrpežljivost tista, ki loči uspešne podjetnike od neuspešnih. Ko boste torej doživeli svoj prvi neuspeh, vedite, da za vsakim dežjem posije sonce!

Preberite si še 3 nasvete, ki vam bodo pomagali neuspeh spremeniti v prednost.

1. Sprejmite odgovornost

Ne krivite partnerjev, investitorjev, strank in svetovne ekonomije. Priznajte, da ste napako najverjetneje povzročili vi sami in ne odnehajte, dokler te napake ne najdete. In naslednjič boste vedeli kako ravnati! Če boste vedno krivili le druge, se iz napak ne boste naučili prav ničesar.

2. Osredotočite se na dobre stvari

V vsaki slabi stvari boste našli tudi nekaj dobrega. Ugotovili boste, kateri poslovni partnerji so vredni zaupanja, kateri investitorji so vam pripravljeni priskočiti na pomoč v slabih časih in katere stranke so voljne sprejeti vašo naslednjo ponudbo. Ne obupajte prehitro!

3. Učite se iz napak

Padci in napake pogosto predstavljajo dragocene lekcije iz katerih se lahko naučite ogromno. A le, če boste nehali objokovati nesrečo in iz nje odnesli tudi kaj dobrega. Podjetnikova naloga je delati napake in se iz njih učiti, medtem ko so zaposleni tisti, ki napak ne smejo delati!

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje