Ne bojte se neuspeha

Ljudje, ki se bojijo neuspeha, zagotovo ne bi smeli postati podjetniki. Podjetništvo je namreč poklic, ki prinaša ogromno vzponov in padcev ter od človeka zahteva premikanje meja in sprejemanje tveganja. In to vsakodnevno.
Blaž Kos: Vrednote v življenjskem ciklu podjetja

Blaž Kos: Vrednote v življenjskem ciklu podjetja (Vir slike: sxc.hu)

Vsi najboljši podjetniki so že doživeli trenutek, ko so iz samega vrha pristali na trdnih tleh. A prav ta trenutek je tisti, ki ločuje dobre podjetnike od slabih. Prvi neuspeha ne bodo vzeli za pravi odgovor ter bodo poskušali in poskušali, dokler jim neposled ne bo uspelo. Hkrati pa se bodo iz neljubega dogodka naučili pomembnih podjetniških lekcij.

Neuspeh praviloma ni samostojen dogodek. Pogosto gre za seštevek večih napak in okoliščin, ki testirajo potrpežljivost ustanovitelja podjetja. Neuspeh, v kombinaciji z veliko poslovne etike, lahko pripomore k večji motivaciji in inovativnosti, če pa poslovne etike primanjkuje, vodi v obupanost. Seveda je odlično, če vam gre vse kot po maslu, a, če vam ne uspe, ne pustite, da vas trenutek slabosti uniči. Iz tega raje potegnite nove rešitve in sveže ideje. Poleg tega pa boste v nadaljevanju vedeli, katerih napak ne smete ponoviti!

Iz neuspeha se lahko naučite pomembnih podjetniških lekcij.

Da neuspeh ni nekaj slabega, se zavedajo tudi investitorji. Ti bodo svoja sredstva tveganega kapitala veliko raje ponudili podjetnikom, ki so vsaj enkrat že doživeli večji neuspeh, kot pa tistim, ki so bili vedno samo uspešni. Prvi neuspeh podjetnika je namreč odlična preizkušnja njegovih psihičnih sposobnosti. Zato v primeru, da iščete investitorja, predstavite tudi svoje dosedanje izkušnje in ne skrivajte vaših neuspešnih poskusov!

Na koncu je vedno potrpežljivost tista, ki loči uspešne podjetnike od neuspešnih. Ko boste torej doživeli svoj prvi neuspeh, vedite, da za vsakim dežjem posije sonce!

Preberite si še 3 nasvete, ki vam bodo pomagali neuspeh spremeniti v prednost.

1. Sprejmite odgovornost

Ne krivite partnerjev, investitorjev, strank in svetovne ekonomije. Priznajte, da ste napako najverjetneje povzročili vi sami in ne odnehajte, dokler te napake ne najdete. In naslednjič boste vedeli kako ravnati! Če boste vedno krivili le druge, se iz napak ne boste naučili prav ničesar.

2. Osredotočite se na dobre stvari

V vsaki slabi stvari boste našli tudi nekaj dobrega. Ugotovili boste, kateri poslovni partnerji so vredni zaupanja, kateri investitorji so vam pripravljeni priskočiti na pomoč v slabih časih in katere stranke so voljne sprejeti vašo naslednjo ponudbo. Ne obupajte prehitro!

3. Učite se iz napak

Padci in napake pogosto predstavljajo dragocene lekcije iz katerih se lahko naučite ogromno. A le, če boste nehali objokovati nesrečo in iz nje odnesli tudi kaj dobrega. Podjetnikova naloga je delati napake in se iz njih učiti, medtem ko so zaposleni tisti, ki napak ne smejo delati!

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje