Ne, hvala, pravijo Američani Applovi uri

Težko pričakovana Applova pametna ura vzbuja številna vprašanja v zadnjem času. Bodo uporabniki prepoznali njen pomen, je cena resnično previsoka, in ali lahko Apple s prvo noviteto po smrti Steva Jobsa pritegne množice.
Ne, hvala, pravijo Američani Applovi uri

Pregrešno draga Apple Watch, za katero je treba odšteti kar 115 tisoč dolarjev (Vir slike: YouTube).

Apple Watch velja za eno najbolj težko pričakovanih napravic letošnjega leta. Ne le s strani uporabnikov, temveč tudi s strani podjetja samega. Gre namreč za prvi izdelek, ki ga je kot novost podjetje predstavilo po smrti svojega idejnega vodje.

Odzivi po predstavitvi so različni – nekateri hvalijo izdelek, menijo, da je to eden najboljših izdelkov s področja nosljive tehnologije, drugi odkimavajo. Cena je previsoka, potrošniki pa noviteti še niso dorasli.

V ta namen je nastala tudi raziskava pod taktirko novinarske agencije Reuters. Za uro, ki bo uradno na voljo konec aprila, vsaj med Američani ni veliko zanimanja. Kot kažejo podatki Reutersove raziskave, kar 69 odstotkov Američanov ne bo kupilo Applove pametne ure. Ob tem vprašanju bi bilo zanimivo poznati napovedi Appla, v kolikšnem obsegu bodo letos prodali svoj novi izdelek.

Za vzorec takšnih, ki jih Apple Watch zanima

Raziskava je potekala med 9. in 13. marcem, torej v času, ko je bila Apple Watch že uradno predstavljena, njene podrobnosti pa znane. Skoraj polovica vprašanih je za Reuters dejala, da nimajo popolnoma nobenega interesa za napravo. Med vprašanimi so našli zgolj 9 odstotkov takšnih, ki jih Applova novost zanima, medtem ko se nadaljnjih 20 vsaj malce zanima. Oglejte si kratko video predstavitev s klikom na spodnjo sliko:

YouTube

Skepticizma so pri Applu vajeni

To vsekakor ne pomeni, da je Apple Watch obsojena na poraz, še preden bi lahko zaživela. Skepticizem množice (in preostalega tehnološkega sveta) bi lahko primerjali s časom, ko je Apple predstavil iPhone, tudi ob poznejšem iPadu. Pri slednjem se je nad izdelkom čudil sam tehnološki svet, pozneje pa postal eden najbolje prodajanih izdelkov tega podjetja. Morda se množice motijo tudi tokrat. Na to stavi predvsem podjetje, saj si želi vnovičnega uspeha.

Raziskava je zagotovo veter na mlin kritikom, ki menijo, da Apple Watch ni prav nič posebnega. Da ne ponuja nič posebnega, s čimer bi se lahko razlikovala od konkurenčnih pametnih ur, ki so že na trgu. Dejali bodo, da ne ponuja nič novega (če izvzamemo dizajn), od preostalih pametnih ur pa se vsekakor razlikuje po ceni. A, če boste vprašali Applove navdušence – razlika je tudi sam proizvajalec! Tisti potrošniki, ki so jih Applove napravice popolnoma prevzele, bodo verjetno hitreje pograbili urico.

Da zanimanja za Apple Watch ni, je kazalo že oktobra lani >>

Taktika Appla: širša ponudba

Ura, ki naj bi bila sicer primerna tako za športnega in tehnološkega navdušenca ali pa za tistega, ki si želi nekakšen podaljšek Applovega pametnega telefona iPhone, očitno buri duhove. Da bi se pri Applu vendarle približali različnim potrebam, so pametno uro predstavili v treh različicah, poleg navadnega modela še športni in premijski Apple Watch Edition, ki pa bo na voljo le izbrancem, saj bo zanjo potrebno odšteti najmanj 9.200 evrov. Pametno uro Apple ponuja v dveh velikostih oziroma z dvema diagonalnima zaslonoma, 38- in 42- milimetrskim. Je bolj pestra ponudba resnično del želje po približevanju uporabnikom ali zavedanje, da se morajo z nosljivo tehnologijo, katere pomen številni potrošniki še niso prepoznali (ali pa je ne želijo), poskušati približati širši množici, da bi jo prepričali k nakupu? Mimogrede, v Applovi ponudbi je tudi pregrešno draga 18-karatna zlata različica pametne ure. Zanjo je treba odšteti vrtoglavih 115 tisoč dolarjev.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje