Ne poslujte s tepci

Avtor Saba Resnik — 28.09.2013
Komentiraj!
Ne glede na to, ali ste v podjetniških vodah že vrsto let, ste v te šele zaplavali ali pa zgolj razmišljate o ustanovitvi svojega podjetja – prav vam bodo prišli naslednji štirje nasveti, ki smo jih pripravili za vas.
Ne poslujte s tepci

Ne poslujte s tečnobami. (Vir slike: sxc.hu)

1. Ne poslujte s tepci

"Ne poslujte s tepci" je eno izmed treh pravil podjetnika z več desetletnimi izkušenjami (drugo je "prej je bolje kot kasneje" in tretje "več je bolje kot manj"). Življenje je enostavno prekratko, da bi se ukvarjali s tepci in to velja tudi za posel – ne sodelujte z ljudmi, ki jih ne spoštujete ali takšnimi, ki ne spoštujejo vas.

Pomembno je, da se zavedate, katere stvari so v vaših rokah in katere ne. Od časa do časa je možno, da spremenite obnašanje ljudi okoli sebe (z vzornim obnašanjem in s spodbujanjem sodelovanja), včasih pa to žal ni mogoče. Zapomnite si, ni vam treba poslovati z osebami, s katerimi nočete – vi ste tisti, ki odloča, s kom boste sodelovali.

Takšnih ljudi ne boste našli samo zunaj podjetja, kaj hitro se vam lahko namreč pripeti, da se najde kakšen tudi v vaši ekipi. Zato bodite pozorni na odnose med svojimi zaposlenimi.

2. Vprašanje si razdelite na več podvprašanj

Kadar je vprašanje kompleksno ali pa enostavno, vendar nanj ne poznate odgovora, vam priporočamo, da ga razdelite na več podvprašanj. Če ne poznate odgovorov na posamezna podvprašanja, jih zgolj ocenite. Ocene posameznih podvprašanj vam bodo dale oceno odgovora na večje vprašanje.

3. Nikoli ne začnite stavka z opravičilom

Nikoli ne začnite predstavitve, prodajnega nagovora ali pogovora z opravičilom, kot je na primer: "Vem, da to ni najboljša ideja, ampak …" ali "Nisem strokovnjak, ampak …". Takšni stavki nemudoma zmanjšajo vašo kredibilnost in čeprav je vaša poslovna ideja odlična, bo sogovornik predpostavljal, da ni.

Da ne bo pomote, nikakor vam ne svetujemo, da se vam nikoli ni treba opravičiti. Na svoji poti do uspeha boste verjetno naredili ogromno napak, za katere se boste morali opravičiti in zanje sprejeti odgovornost.

4. Razočaranje je bolj učinkovito od jeze

Kadar posamezniki v vaši ekipi ne bodo dosegli pričakovanih rezultatov, ne bodite jezni. Raje se s posameznikom pogovorite in izrazite globoko razočaranje – na tak način mu boste sporočili, da verjamete vanj in v boljše rezultate, ki jih lahko doseže.

Vir: linkedin.com

Prijavi se na e-novice!