Ne postavljajte prenizkih cen

Avtor Maja Borštnik — 25.01.2012
Komentiraj!
Med potrošniki vlada mnenje, da cena odraža kvaliteto storitve oziroma izdelka. Mnogi so se namreč v preteklosti že opekli in se sedaj raje kot za storitev najnižjega, odločijo za storitev srednjega ali višjega cenovnega razreda.
Ne postavljajte prenizkih cen

Ne postavljajte prenizkih cen (slika: sxc.hu)

Ne zgodi se redko, da stranka ponudnika, ki ponuja storitev za najnižjo ceno, izloči iz izbora, saj preprosto ne zaupa kakovosti storitev. Niti se ne zgodi redko, da novopečeni podjetnik za svoje storitve zaračuna prenizko ceno samo zato, ker se na tem področju še ne znajde.

Nekaterim mladim podjetnikom se namreč zdi dovolj, da zaslužijo toliko, kot so zaslužili v prejšnji službi, pri tem pa pozabijo na dodatne finančne obremenitve, ki jih bodo morali poravnati kot samostojni podjetniki. Spet drugim se zdi logično, da bodo zaradi nizkih cen močno povečali količino prodanih izdelkov oz. storitev, ki jim bo prinesla želeni dobiček.

Pri postavljanju cene za svoje storitve oz. produkte je potrebno premisliti o večih dejavnikih. Veste natančno koliko denarja mesečno porabite za stroške oglaševanja, opreme, prevoza, prehrane, zavarovanja? V kolikor tega še niste storili, čimprej napravite finančni načrt in si poiščite mentorja ali svetovalca, ki vam bo pri tem pomagal.

Cene postavite tako visoko, da jih trg še sprejme. V primeru, da stavite na strategijo nizkih cen, obvezno preračunajte vse stroške, tako stalne kot spremenjlive in ugotovite, ali boste s to ceno sploh preživeli. Ne pozabite tudi na dejstvo, da se strategija nizkih cen za storitvene dejavnosti skoraj nikoli ne obnese.

Vir: USA Today

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!