Ne postavljajte prenizkih cen

Med potrošniki vlada mnenje, da cena odraža kvaliteto storitve oziroma izdelka. Mnogi so se namreč v preteklosti že opekli in se sedaj raje kot za storitev najnižjega, odločijo za storitev srednjega ali višjega cenovnega razreda.
Ne postavljajte prenizkih cen

Ne postavljajte prenizkih cen (slika: sxc.hu)

Ne zgodi se redko, da stranka ponudnika, ki ponuja storitev za najnižjo ceno, izloči iz izbora, saj preprosto ne zaupa kakovosti storitev. Niti se ne zgodi redko, da novopečeni podjetnik za svoje storitve zaračuna prenizko ceno samo zato, ker se na tem področju še ne znajde.

Nekaterim mladim podjetnikom se namreč zdi dovolj, da zaslužijo toliko, kot so zaslužili v prejšnji službi, pri tem pa pozabijo na dodatne finančne obremenitve, ki jih bodo morali poravnati kot samostojni podjetniki. Spet drugim se zdi logično, da bodo zaradi nizkih cen močno povečali količino prodanih izdelkov oz. storitev, ki jim bo prinesla želeni dobiček.

Pri postavljanju cene za svoje storitve oz. produkte je potrebno premisliti o večih dejavnikih. Veste natančno koliko denarja mesečno porabite za stroške oglaševanja, opreme, prevoza, prehrane, zavarovanja? V kolikor tega še niste storili, čimprej napravite finančni načrt in si poiščite mentorja ali svetovalca, ki vam bo pri tem pomagal.

Cene postavite tako visoko, da jih trg še sprejme. V primeru, da stavite na strategijo nizkih cen, obvezno preračunajte vse stroške, tako stalne kot spremenjlive in ugotovite, ali boste s to ceno sploh preživeli. Ne pozabite tudi na dejstvo, da se strategija nizkih cen za storitvene dejavnosti skoraj nikoli ne obnese.

Vir: USA Today

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje