Ne pozabite na oddajo bilanc

Skladno z Zakonom o gospodarskih družbah RS morajo gospodarske družbe in samostojni podjetniki enkrat letno sestaviti letno poročilo, katerega obseg in vsebina sta odvisna od njihove velikosti. Rok za oddajo je 2. april 2013!
Koledar poslovnih dogodkov - december 2012

Koledar poslovnih dogodkov – december 2012 (Vir slike: sxc.hu)

Po 54.členu ZGD-1 moramo letno poročilo sestaviti najkasneje v treh mesecih po koncu poslovnega leta, letos je rok za oddajo 2. april 2013. Letna poročila so javno objavljena na spletni stani AJPES-a.

Računovodsko poročilo sestavljajo:

  • računovodski izkazi, kot so bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, izkaz drugega vseobsegajočega donosa, izkaz denarnih tokov, izkaz gibanja kapitala in priloga s pojasnili,
  • poslovno poročilo.

Do 2. aprila morajo družbe oddati Obračun davka od dohodkov pravnih oseb (DDPO), samostojni podjetniki pa morajo oddati Obračun davka od odhodka iz dejavnosti. Oddajajo se izključno v elektronski obliki preko e-davkov. Pred oddajo moramo pridobiti digitalno pooblastilo ali pooblastiti računovodstvo za oddajo. Podatke pripravimo v formatu XML. Pomagamo si lahko s programom, imenovanim Silvester Pelias oziroma za samostojne podjetnike Silvester Fineus.

Obračun DDPO sestavljajo obrazec za obračun davka, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida in izkaz gibanja kapitala. Obračun davka od dohodka iz dejavnosti pa je sestavljen iz obrazca za obračun davka iz dejavnosti, bilance stanja in izkaza poslovnega izida.

    Če bilanco stanja in izkaz poslovnega izida oddamo na AJPES, lahko DURSU podamo izjavo, naj te podatke obravnava kot obvezni del obračuna.

    Več preberite v članku: Letna poročila gospodarskih družb in s.p. >>

      Oznake: , , ,
      Iskanje
      ↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

      Trendi digitalnega marketinga 2018

      02.02.2018 od 15:00 do 19:00
      Trendi digitalnega marketinga 2018

      Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
      Preberite več >>

      Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

      09.02.2018 od 9:00 do 17:00
      Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

      Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
      Preberite več >>

      MP delavnica: Facebook oglaševanje

      23.02.2018 od 9:00 do 16:00
      MP delavnica: Facebook oglaševanje

      Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
      Preberite več >>

      Vse za podjetje