Ne pozabite na Pinterest!

Podjetja se v zadnjih letih vse pogosteje odločajo tudi za oglaševanje na družabnih omrežjih, v ospredju sta seveda največja Facebook in Twitter. Medtem pa se vse bolj v ospredje postavlja tudi Pinterest, katerega moč ne smemo zanemarjati.
Ne pozabite na Pinterest!

Ne pozabite na Pinterest! (Vir slike: blog.dlvr.it)

Pred kratkim je Pinterest udarno najavil testiranje plačanih oglasov. Promovirani pini (Promoted Pins), ki so podobni promoviranim tvitom na Twitterju (Promoted Tweets) in Facebookovim promoviranim objavam (Promoted Posts), so zdaj še v testni fazi, a njihova najava pomeni še odločnejši korak naprej na oglaševalskem področju.

Promovirani pini so v testni fazi in zato še precej nežno ter skorajda nevidno vneseni v Pinterest, zato jih zlahka zgrešimo. A pri tem najverjetneje ne bo ostalo. Njihov cilj je, da bodo določeni pini vidni na vrhu iskalnih rezultatov in promovirali plačano vsebino. Če boste na primer vpisali geslo noč čarovnic, se bo pokazal pin, ki bo promoviral spletno trgovino za kostume in podobno.

Moč Pinteresta ni zanemarljiva. Njegove statistike so namreč precej zgovorne: je tretje največje družabno omrežje v Združenih državah Amerike, ameriški povprečni uporabnik na njem preživi 98 minut mesečno, v Veliki Britaniji doživlja pravi razcvet. Ima več kot 70 milijonov uporabnikov, večina, 80 odstotkov, pa je nežnejšega spola, ki velja tudi za “boljšega” potrošnika. Pinterest, ki je nekoč veljal za družbeno omrežje hipsterjev in mamic, v zadnjem letu postaja vse pomembnejši marketinški kanal. Na njem najdemo že več kot 500 tisoč poslovnih profilov, njegov vpliv pa se kaže tudi v posebnih »Pinterest vodičih« za podjetja, ki jih zlahka znajdemo na spletu.

Čeprav je “le” tretje največje družabno omrežje, pa v nekaterih pogledih zlahka premaga največjega, kaže raziskava družbe Bizrate. Ta ugotavlja, da je Pinterest za blagovne znamke precej bolj učinkovito orodje kot Facebook. Kar 69 odstotkov uporabnikov je izdelek, ki so ga našli na Pinterestu, pozneje tudi kupilo, nakup »Facebookocev« pa je bil le 40-odstotni. In katere vsebine so najbolj iskane? Med najbolj priljubljene kategorije sodijo hrana in pijača, DIY in notranje oblikovanje.

Pri izbiri družabnega omrežja, prek katerega boste oglaševali, se morate najprej vprašati, kaj želite s tem doseči in kdo so pravzaprav vaši ciljni kupci. Nekatera podjetja imajo cel kup zasledovalcev in prijateljev, učinek oglaševanja pa je skorajda ničen. Pomembno je tudi dnevno vzdrževanje profilov.

Prednost oglaševanja na Pinterestu, Instagramu in Tumblrju, torej družabnih omrežjih, ki temeljijo na slikovnem materialu, je, da v primerjavi s Twitterjem in Facebookom, na njih težje ignoriramo oglas, saj je ta v slikovni obliki. Saj veste, s slikami lahko pritegnemo še tako nezainteresiranega kupca.

Vir: Expandedramblings.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje