Ne pozabite nagraditi zaposlenih za dobro opravljeno delo

Avtor Maja Borštnik — 09.05.2014
Komentiraj!
Podjetje ne more obstajati brez prave ekipe, ki svoje delo opravlja z veseljem in z zadovoljstvom. Toda da bi delo potekalo, tako kot mora, morate svoje zaposlene znati primerno motivirati. To pomeni, da morate spremljati njihovo dobro opravljeno delo in ga od časa do časa tudi nagraditi.
Ne pozabite nagraditi zaposlenih za dobro opravljeno delo

Ne pozabite nagraditi zaposlenih za dobro opravljeno delo (Vir slike: Freeimages.com)

Pogosto se zgodi, da dobro utečena ekipa v podjetju sčasoma izgubi zagon za delo in podjetje posledično začenja izgubljati zaslužek. Do takšne situacije lahko pride zelo hitro, če podjetnik ne zna pravilno oceniti kvalitetno opravljenega dela in delavcev za to tudi nagraditi. Zaposleni zato menijo, da želi nadrejeni zgolj prevzeti zasluge za njihovo delo, in njihova motivacija se drastično zmanjša.

Sachin H. Jain, eden izmed vodilnih v podjetju Merck, je v članku za revijo Harvard Business Review pojasnil, kaj se lahko zgodi, ko nadrejeni svojega dela ne opravlja dovolj dobro. Meni, da nepravilno nagrajevanje ali premalo nagrajevanja pri zaposlenih vzbuja slabo mnenje o podjetju, v katerem delajo, zaradi česar se zmanjšuje njihova delovna vnema in posledično se poslabšajo tudi rezultati podjetja.

Pomembno je, da nadrejeni znajo ugotoviti, kateri zaposleni si zares zaslužijo nagrado, saj to lahko močno izboljša delovno ozračje v podjetju. Njihova naloga je, da se naučijo razlikovati med tistimi posamezniki, ki si zgolj želijo pozornost in prevzeti zasluge za delo preostalih članov ekipe, in med tistimi, ki zares prispevajo k izboljšanju kvalitete podjetja.

Prav tako mora nadrejeni znati prisluhniti tudi mnenju preostalih članov podjetniške ekipe, ki zagotovo najbolje vedo, kateri izmed zaposlenih se je pri delu najbolj potrudil. Če bo podjetniška ekipa izpostavila enega izmed članov ekipe, morate nagraditi tudi tiste, ki so podali pohvalo, saj so s tem posredno pripomogli k razvoju prijetne delovne klime v podjetju.

Jain je za konec izpostavil še to, da je potrebno posebno pozornost nameniti tudi tistim zaposlenim, ki si ne želijo izstopati in raje ostajajo v ozadju. Pogosto gre za odlične delavce, ki pa so zaradi svoje sramežljivosti velikokrat prezrti. 

Vir: Inc.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice