Nagradna igra: Še en dan do Promarketa!

Avtor — 04.02.2009
Ta teden, od torka do četrtka, bo potekal sejem Promarket.
Nagradna igra: Še en dan do Promarketa!

Vabimo vas na Promarket

Sejemski del letošnjega osrednjega
dogodka prodaje, marketinga in oglaševanja Promarketa je, kar se
tiče zanimanja razstavljavcev, že presegel pričakovanja
organizatorjev. Predstavilo se bo več kot 80 podjetij iz različnih
panog, vsi povezani s trženjem, prodajo, oglasi in odnosi z
javnostmi. Pričakuje se, da bo dogodek privabil tudi veliko število
obiskovalcev.

Sejem bo privabil veliko radovednežev,
ki si bodo želeli od bliže videti, kaj vsa ta podjetja ponujajo in
kakšni so obeti. Veliko bo novega, vsi razstavljavci bodo hoteli
navdušiti potencialne partnerje in opozoriti nase. Sejem je tako
odlična priložnost za nove poslovne stike in krepitev obstoječih.
»Vsak obiskovalec naj prinese tudi svoje vizitke,«
opozarja Boštjan Zrimšek, direktor Dima centra, ki skupaj z
Gospodarskim razstaviščem soorganizira dogodek.

Predstavila se nam bodo podjetja, ki se
ukvarjajo s spletnimi in sms oglasi, marketinške in oglaševalske
agencije, mediji, tiskarne, podjetja, ki se ukvarjajo s klipingom, ki
izdelujejo svetlobne napise, kar nekaj bo tudi podjetij, ki
pripravljajo promocijska darila in opremljajo prodajna mesta.
Marsikatera predstavitev na sejmu bo nedvomno prava paša za oči,
kakšna pa bi lahko bistveno zaznamovala letošnje leto.

Ob sejmu bodo potekale tudi zanimive in
koristne brezplačne delavnice ter kongres z vrhunskimi predavatelji,
za katere je veliko zanimanje. Podjetja nam bodo na delavnicah na
poučen način skušala predstaviti svoje dejavnosti in priložnosti,
ki jih prinašajo. Na ravno tako tridnevnem kongresu pa bomo
poslušali praktike, ki so vsi zelo uspešni na svojem področju.
Nekateri od njih bodo Slovenijo obiskali prvič. Za kongresne vsebine
bodo poskrbela tri pomembna združenja:

  • Združenje za management
    consulting pri GZS organizira kongresni dan pod naslovom »Miselni
    premiki pri prodaji« (torek, 17. 2. 2009).

  • Združenje za direktni marketing
    organizira predavanja pod skupnim naslovom »C2C marketing –
    trenutna niša ali vseobsegajoča prihodnost« (sreda, 18. 2.
    2009).

  • Zbornica za odnose z javnostmi bo
    poskušala poiskati odgovor na vprašanje »Kdo ustvarja odnose
    z javnostmi: prodaja, marketing, PR ali pretežno kupci sami?«
    (četrtek, 19. 2. 2009).

Več informacij je na spletni strani
www.promarket.si, ki beleži v teh dneh izjemen obisk. Spletno stran
vsak dan obišče okoli tisoč različnih uporabnikov. Organizatorji
svetujejo, da svoje udeležbe ne prepuščate naključju in se na
dogodek čimprej prijavite.

Si želite sejem ogledati brezplačno? Med tistimi, ki se boste danes in jutri s posredovanjem gesla “e-novice” prijavili na naše tedenske novice, bomo izžrebali nekoga, ki se bo sejma udeležil brezplačno!