Nekaj idej za boljšo praznično prodajo

November se izteka in december se približuje s svetlobno hitrostjo, zato le pohitite s prazničnimi ponudbami. V nadaljevanju vam predstavljamo pet idej, ki vam ne bodo vzele veliko časa - pomagale, pa vam bodo povečati praznično prodajo.
Nekaj idej za boljšo praznično prodajo

Nekaj idej za boljšo praznično prodajo. (Vir slike: sxc.hu)

1. Paket s svetlečo pentljo

Ljudje radi kupujejo že sestavljene pakete izdelkov, storitev ali kombinacijo obeh. Naredite paket lastnih produktov in jim nadenite privlačno praznično ime ter obvestite vaše stranke o praznični ponudbi. Ne pozabite predstaviti ponudbe še na socialnih omrežjih in na blogu.

2. Omogočite enostaven nakup in podarjanje

Karkoli ponujate, naj bo ponudba enostavna za nakup in podarjanje. Enostaven nakup omogočajo vrednostni boni, spletna stran z možnostjo takojšnjega nakupa, nakup preko e-pošte, socialnih omrežij ali preko vašega bloga.

3. Več podarite, več dobite

Zakaj ne bi letos delež prodaje namenili v dobrodelne namene? Izberite si najljubšo dobrodelno organizacijo in ji pomagajte.

4. Delite bogastvo in stroške

Najdite si partnerja s katerim boste strankam lahko ponudili večjo vrednost in se z njim lotite praznične promocije.

5. Neprekinjen odnos

Tudi po končani praznični akciji še ni čas za počitek. Glavni namen praznične promocije ni prodati čim več v določenem času, temveč pridobiti čim več strank, katerim boste tudi v prihodnosti prodajali svoje produkte. Zato morate poskrbeti za dober odnos in ga ohranjati.

Vir: startupnation.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje