Nekaj idej za boljšo praznično prodajo

Avtor Saba Resnik — 25.11.2011
Komentiraj!
November se izteka in december se približuje s svetlobno hitrostjo, zato le pohitite s prazničnimi ponudbami. V nadaljevanju vam predstavljamo pet idej, ki vam ne bodo vzele veliko časa - pomagale, pa vam bodo povečati praznično prodajo.
Nekaj idej za boljšo praznično prodajo

Nekaj idej za boljšo praznično prodajo. (Vir slike: sxc.hu)

1. Paket s svetlečo pentljo

Ljudje radi kupujejo že sestavljene pakete izdelkov, storitev ali kombinacijo obeh. Naredite paket lastnih produktov in jim nadenite privlačno praznično ime ter obvestite vaše stranke o praznični ponudbi. Ne pozabite predstaviti ponudbe še na socialnih omrežjih in na blogu.

2. Omogočite enostaven nakup in podarjanje

Karkoli ponujate, naj bo ponudba enostavna za nakup in podarjanje. Enostaven nakup omogočajo vrednostni boni, spletna stran z možnostjo takojšnjega nakupa, nakup preko e-pošte, socialnih omrežij ali preko vašega bloga.

3. Več podarite, več dobite

Zakaj ne bi letos delež prodaje namenili v dobrodelne namene? Izberite si najljubšo dobrodelno organizacijo in ji pomagajte.

4. Delite bogastvo in stroške

Najdite si partnerja s katerim boste strankam lahko ponudili večjo vrednost in se z njim lotite praznične promocije.

5. Neprekinjen odnos

Tudi po končani praznični akciji še ni čas za počitek. Glavni namen praznične promocije ni prodati čim več v določenem času, temveč pridobiti čim več strank, katerim boste tudi v prihodnosti prodajali svoje produkte. Zato morate poskrbeti za dober odnos in ga ohranjati.

Vir: startupnation.com

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!