Nekdanji uslužbenci, nova Googlova konkurenca

Avtor — 29.07.2008
Nekdanji uslužbenci Googla so lansirali nov brskalnik, za katerega pravijo, da je boljši od Googlovega.
Nekdanji uslužbenci, nova Googlova konkurenca

Google zadeve ne komentira.

Podjetje Cuil zaposluje 30 ljudi, ustanovljeno pa je bilo z namenom konkurirati Googlu, Yahooju in Microsoftu. Po mnenju svojih ustanoviteljev je Cuil boljši od ostalih brskalnikov, odločitev pa seveda ostaja na uporabnikih. 

Tovrstnih novopečenih podjetij je bilo v zadnjih letih ustanovljenih kar nekaj, med najbolj obetavnimi sta Powerset (predkratkim ga je kupil Microsoft) in Wikia, ki pa nista pretirano ogrozila konkurence.

Analitiki napovedujejo, da ima Cuil velik potencial prav zaradi porekla oz. delovnih izkušenj svojih ustanoviteljev. Poleg tega ima najvišji indeks iskanja in sicer 120 milijard, spletne strani pa grupira po vsebini, kar ga naredi bolj učinkovitega. Novost je tudi pri prikazovanju iskalnih rezultatov, saj Cuil prikazuje daljše vnose, uporablja več slik in omogoča uporabo dodatnih orodij za bolj natančno iskanje.

Novi načini v spletnem iskanju so seveda dobrodošli, vendar nekatere skrbi dejstvo, da Cuil-jev indeks vsebuje več strani, kar lahko pomeni tudi obremenitev uporabnika z nepomembnimi informacijami.

Vir: The New York Times

Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>
Vse za podjetje