Nemški trg aplikacij dosegel nov mejnik
Nemški trg je prava zlata jama za razvijalce aplikacij (Vir slike: YouTube).
Prvi pomembnejši mejnik je nemški trg mobilnih aplikacij dosegel leta 2013, ko je bil vreden nekaj več kot pol milijona evrov. Po besedah direktorja nemške digitalne skupine Bitkom na vse večjo rast tega trga vplivajo tudi nosljive napravice, kot so pametne ure in fitnes pripomočki.
Od kod prihaja denar?
Glede na to, da je veliko aplikacij brezplačnih, denar generirajo na druge načine. Raziskave kažejo, da v Nemčiji več kot 70 odstotkov prihodkov s tega področja prihaja iz nakupov znotraj aplikacij, torej uporabniki odštejejo denar za nadaljevanje uporabe aplikacije. Preostalih 30 odstotkov s strani aplikacij pa večinoma prihaja s strani nakupov in oglaševanja znotraj aplikacij.
Vse več Nemcev na spletu
Raziskave kažejo tudi, da je v Nemčiji velik porast uporabnikov spleta. Danes trije od štirih Nemcev uporablja internet vsaj enkrat tedensko, vse pogosteje tudi v prostem času (na prvem mestu ostaja televizija, na drugem poslušanje radia, na tretjem pa telefonski pogovori).
Sama objava aplikacije še ne prinaša zaslužka čez noč
V naslednjih petih letih bo število nemških uporabnikov spleta zrastlo za 25 odstotkov, najbolj med nemškimi najstniki in mladimi. Podatek je seveda pomemben: razvijalcem aplikacij prinaša še več prostora, več uporabnikov in potencialnega zaslužka. Kot pravi podjetje Research 2 Guidance, ki se ukvarja s tovrstinimi raziskavami, je trg aplikacij potrebno vzeti s posebno previdnostjo, saj sama objava aplikacije ne prinaša zaslužka čez noč.