Nenavadne franšize

Avtor ursa — 08.03.2010
Komentiraj!
Pogled v preteklost razkriva čudaške franšizne koncepte, ki so uspeli in propadli v trenutku. Večina nas je že slišala za prodajalne kjer prodajajo samo preste ali vrtce za pse, ki pa jih danes skoraj nikjer več ne najdemo.
Nenavadne franšize

Franšize zmrznjenega jogurta so spet postale popularne. (Vir: nettizen.com)

Navadno nove in nenavadne ideje hitro pritegnejo inteligentne kupce, vendar pa se njihova zgodba tudi hitro konča. Pogosto se osredotočijo na nenavadne tržne niše, tako da je njihov uspeh težko razložiti, težko pa je na podlagi njihovih izkušenj tudi predvideti kakšna usoda bo doletela njihove naslednike. Sledi nekaj nenavadnih idej, ki so doživele hiter vzpon in padec:

  • Se še spomnite eBayevih trgovin kot npr. iSold It, v katere ste lahko prinesli svojo šaro, ki jo je namesto vas v zameno za provizijo prodal nekdo drug. V letu 2005 so doživele velik uspeh z več kot 7000 trgovinami po celi Ameriki, vendar pa je z razvojem spletnega licitiranja koncept kmalu postal nezanimiv.

  • Za modno muho so se izkazale tudi restavracije kot Dinner by Design in Super Suppers v katerih so si lahko obiskovalci sami pripravili celotedenski jedilnik in hrano odnesli domov. V letih 2005 in 2006 je novost navdušila mnoge, franšizne restavracije pa so se razširile po celih ZDA, vendar se je z upadom ekonomije ustavila tudi njihova rast.
  • Podobna usoda je doletela tudi prodajalce zmrznjenega jogurta kot npr. TCBY, ki so v poznih 80-ih in 90-ih navdušili množice a so v začetku novega tisočletja prešli v pozabo.
  • Vendar pa se je trend spet pojavil v letu 2007 s prihodom druge generacije elegantnih prodajaln zmrznjenega jogurta kot so Fro-yo, Pink-berry in Red Mango, ki hitro povečujejo število svojih franšiz.

 

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!