Nenavadne franšize

Pogled v preteklost razkriva čudaške franšizne koncepte, ki so uspeli in propadli v trenutku. Večina nas je že slišala za prodajalne kjer prodajajo samo preste ali vrtce za pse, ki pa jih danes skoraj nikjer več ne najdemo.
Nenavadne franšize

Franšize zmrznjenega jogurta so spet postale popularne. (Vir: nettizen.com)

Navadno nove in nenavadne ideje hitro pritegnejo inteligentne kupce, vendar pa se njihova zgodba tudi hitro konča. Pogosto se osredotočijo na nenavadne tržne niše, tako da je njihov uspeh težko razložiti, težko pa je na podlagi njihovih izkušenj tudi predvideti kakšna usoda bo doletela njihove naslednike. Sledi nekaj nenavadnih idej, ki so doživele hiter vzpon in padec:

  • Se še spomnite eBayevih trgovin kot npr. iSold It, v katere ste lahko prinesli svojo šaro, ki jo je namesto vas v zameno za provizijo prodal nekdo drug. V letu 2005 so doživele velik uspeh z več kot 7000 trgovinami po celi Ameriki, vendar pa je z razvojem spletnega licitiranja koncept kmalu postal nezanimiv.
  • Za modno muho so se izkazale tudi restavracije kot Dinner by Design in Super Suppers v katerih so si lahko obiskovalci sami pripravili celotedenski jedilnik in hrano odnesli domov. V letih 2005 in 2006 je novost navdušila mnoge, franšizne restavracije pa so se razširile po celih ZDA, vendar se je z upadom ekonomije ustavila tudi njihova rast.
  • Podobna usoda je doletela tudi prodajalce zmrznjenega jogurta kot npr. TCBY, ki so v poznih 80-ih in 90-ih navdušili množice a so v začetku novega tisočletja prešli v pozabo.
  • Vendar pa se je trend spet pojavil v letu 2007 s prihodom druge generacije elegantnih prodajaln zmrznjenega jogurta kot so Fro-yo, Pink-berry in Red Mango, ki hitro povečujejo število svojih franšiz.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje