Nestrpnost lahko uniči startup

Zadnje čase pogosto slišimo o izjemnih uspehih startup podjetij, za katerimi stojijo ekipe mladih razvijalcev, ki so svoje prve produkte razvijale v domači garaži. Ena izmed skrivnosti za uspeh, ki je skupna prav vsem izmed njih, je pravilna uvrstitev izdelka na tržišče.

Mladi podjetniki, ki se v podjetniške vode podajajo prvič, so velikokrat močno nestrpni, ko čakajo na preboj njihovih produktov med množice kupcev. Toda prav nestrpnost je velikokrat glavni krivec za neuspeh mladih podjetij, saj se ta v tem primeru osredotočajo na povsem napačno področje: namesto, da bi se posvečali razvoju in izboljšavi svojega produkta, delajo na promociji in marketingu izdelka, ki sploh še ne obstaja! Po nekaterih raziskavah je tovrstna napaka krivec za propad kar 70 odstotkov vseh startup podjetij.

Podjetje morate postaviti na trdne temelje, saj se boste le tako lahko izognili težavam v prihodnosti. Kot pravi podjetnik Ryan Smith, ustanovitelj danes izredno uspešnega podjetja Qualtrics, je med rastjo mladega podjetja vedno potrebno upoštevati že vnaprej določen vrstni red – najprej je potrebno razviti primeren produkt, šele nato pa se podjetje lahko začne ukvarjati s pozicioniranjem izdelkov na tržišče.

Čas, ki je potreben za razvoj produkta, lahko mlada ekipa, v kolikor s podjetništvom še nima izkušenj, odlično izkoristi in pridobi pomembne izkušnje, pa tudi podjetniško znanje, ki bo v nadaljnjem poslovanju morda imelo ključno vlogo pri uspehu.

Bistveno pa je, da podjetniki v tem času ne skrenejo s poti. Pri tem jim je lahko v veliko pomoč poslovni načrt, dokument, ki podjetje usmerja pri poslovanju in preprečuje, da bi sčasoma nevede zašlo z začrtane poti. Poslovni načrt je seveda potrebno spisati še pred samim začetkom razvoja produkta, saj je tako veliko bolj jasno, kateremu trgu bo produkt pravzaprav namenjen in kdo so potencialni kupci, podjetniška ekipa pa bo pred seboj imela jasno začrtano vizijo in tako lažje sledila zastavljenemu cilju.

Vir: YoungEntrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje