Nestrpnost lahko uniči startup

Avtor Maja Borštnik — 04.08.2013
Komentiraj!
Zadnje čase pogosto slišimo o izjemnih uspehih startup podjetij, za katerimi stojijo ekipe mladih razvijalcev, ki so svoje prve produkte razvijale v domači garaži. Ena izmed skrivnosti za uspeh, ki je skupna prav vsem izmed njih, je pravilna uvrstitev izdelka na tržišče.
Nestrpnost lahko uniči startup

Nestrpnost lahko uniči startup (Vir slike: sxc.hu)

Mladi podjetniki, ki se v podjetniške vode podajajo prvič, so velikokrat močno nestrpni, ko čakajo na preboj njihovih produktov med množice kupcev. Toda prav nestrpnost je velikokrat glavni krivec za neuspeh mladih podjetij, saj se ta v tem primeru osredotočajo na povsem napačno področje: namesto, da bi se posvečali razvoju in izboljšavi svojega produkta, delajo na promociji in marketingu izdelka, ki sploh še ne obstaja! Po nekaterih raziskavah je tovrstna napaka krivec za propad kar 70 odstotkov vseh startup podjetij. 

Podjetje morate postaviti na trdne temelje, saj se boste le tako lahko izognili težavam v prihodnosti. Kot pravi podjetnik Ryan Smith, ustanovitelj danes izredno uspešnega podjetja Qualtrics, je med rastjo mladega podjetja vedno potrebno upoštevati že vnaprej določen vrstni red - najprej je potrebno razviti primeren produkt, šele nato pa se podjetje lahko začne ukvarjati s pozicioniranjem izdelkov na tržišče.

Čas, ki je potreben za razvoj produkta, lahko mlada ekipa, v kolikor s podjetništvom še nima izkušenj, odlično izkoristi in pridobi pomembne izkušnje, pa tudi podjetniško znanje, ki bo v nadaljnjem poslovanju morda imelo ključno vlogo pri uspehu. 

Bistveno pa je, da podjetniki v tem času ne skrenejo s poti. Pri tem jim je lahko v veliko pomoč poslovni načrt, dokument, ki podjetje usmerja pri poslovanju in preprečuje, da bi sčasoma nevede zašlo z začrtane poti. Poslovni načrt je seveda potrebno spisati še pred samim začetkom razvoja produkta, saj je tako veliko bolj jasno, kateremu trgu bo produkt pravzaprav namenjen in kdo so potencialni kupci, podjetniška ekipa pa bo pred seboj imela jasno začrtano vizijo in tako lažje sledila zastavljenemu cilju.

Vir: YoungEntrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!