Nestrpnost lahko uniči startup

Zadnje čase pogosto slišimo o izjemnih uspehih startup podjetij, za katerimi stojijo ekipe mladih razvijalcev, ki so svoje prve produkte razvijale v domači garaži. Ena izmed skrivnosti za uspeh, ki je skupna prav vsem izmed njih, je pravilna uvrstitev izdelka na tržišče.

Mladi podjetniki, ki se v podjetniške vode podajajo prvič, so velikokrat močno nestrpni, ko čakajo na preboj njihovih produktov med množice kupcev. Toda prav nestrpnost je velikokrat glavni krivec za neuspeh mladih podjetij, saj se ta v tem primeru osredotočajo na povsem napačno področje: namesto, da bi se posvečali razvoju in izboljšavi svojega produkta, delajo na promociji in marketingu izdelka, ki sploh še ne obstaja! Po nekaterih raziskavah je tovrstna napaka krivec za propad kar 70 odstotkov vseh startup podjetij.

Podjetje morate postaviti na trdne temelje, saj se boste le tako lahko izognili težavam v prihodnosti. Kot pravi podjetnik Ryan Smith, ustanovitelj danes izredno uspešnega podjetja Qualtrics, je med rastjo mladega podjetja vedno potrebno upoštevati že vnaprej določen vrstni red – najprej je potrebno razviti primeren produkt, šele nato pa se podjetje lahko začne ukvarjati s pozicioniranjem izdelkov na tržišče.

Čas, ki je potreben za razvoj produkta, lahko mlada ekipa, v kolikor s podjetništvom še nima izkušenj, odlično izkoristi in pridobi pomembne izkušnje, pa tudi podjetniško znanje, ki bo v nadaljnjem poslovanju morda imelo ključno vlogo pri uspehu.

Bistveno pa je, da podjetniki v tem času ne skrenejo s poti. Pri tem jim je lahko v veliko pomoč poslovni načrt, dokument, ki podjetje usmerja pri poslovanju in preprečuje, da bi sčasoma nevede zašlo z začrtane poti. Poslovni načrt je seveda potrebno spisati še pred samim začetkom razvoja produkta, saj je tako veliko bolj jasno, kateremu trgu bo produkt pravzaprav namenjen in kdo so potencialni kupci, podjetniška ekipa pa bo pred seboj imela jasno začrtano vizijo in tako lažje sledila zastavljenemu cilju.

Vir: YoungEntrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje