Netflix do konca prihodnjega leta v več kot 200 državah

Avtor Maruša Žibert — 14.09.2015
Komentiraj!
Novica o širjenju ponudnika video streamov ni nova. Lani se je razširil v Avstralijo, na Novo Zelandijo, a s tem širitev še zdaleč ni konec. Podjetje napoveduje, da bo do konca prihodnjega leta na voljo na več kot 200 državah.
Netflix do konca prihodnjega leta v več kot 200 državah

Do konca prihodnjega bo Netflix na voljo v več kot 200 državah sveta (Vir slike: YouTube).

Danes je prisoten v nekaj več kot 50 državah, poleg ZDA tudi na Kubi, v večjemu delu Evrope, prav tako v Avstraliji in na Novi Zelandiji. Podjetje o novi širitvi razmišlja – Japonska, kjer je Netflix na voljo od začetka septembra, predstavlja prvo državo v azijski regiji, kjer je na voljo največji ponudnik video streamov na svetu – predvsem na območju Azije.

Prve na seznamu: Južna Koreja, Hongkong, Tajvan in Singapur

O novih korakih v Aziji ima že razdelan načrt. Podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1997, si želi naskočiti poleg Japonske še štiri ključne trge v tej regiji – Južno Korejo, Singapur, Hongkong in Tajvan. Do širitve na omenjene trge naj bi po poročanju tujih medijev prišlo v začetku prihodnjega leta. Trgi naj bi bili izbrani zaradi vse boljše hitrosti internetne povezave in vse večje uporabe povezljivih napravic.

Netflix si mane roke v Avstraliji >>

Na Kitajsko s številnimi pomisleki

Zanima jih tudi Kitajska, kjer še raziskujejo možnosti širitve, saj je konkurenca izredno močna – od Alibabe, Baiduja pa vse do Tencenta -, v mislih imajo tudi Indijo. Morebitno širjenje v ti dve državi je predvideno za naslednje leto.  

Kdaj Slovenija?

V prihodnjih mesecih bo Netflix postal na voljo še Italijanom, Portugalcem, Špancem in Islandcem, Čehom pa bo na voljo po novem letu. Tuji mediji sicer poročajo, da naj bi bil Netflix do konca prihodnjega leta na voljo v več kot 200 državah sveta, a se vsaj za zdaj še nikjer ne omenja Slovenija.

Letošnji izkupiček na račun širitev manjši

Število naročnikov je v lanskem zadnjem četrtletju narastlo na 54,5 milijonov (danes znaša število naročnikov skoraj 66 milijonov), kar je v primerjavi z istim obdobjem leta 2013 31,5-odstotno povečanje. Dobiček je zrastel za 35,7 odstotkov na 1,3 milijarde dolarjev. Letošnji izkupiček bo po napovedih nekoliko manjši, saj ga bodo oklestile številne širitve na nove trge.

Podjetje pripravlja tudi druge novosti, med drugim je naznanilo, da bo njihova storitev kmalu na voljo tudi na pametnih televizorjih, tablicah, pametnih telefonih, računalnikih in večjemu delu igralnih konzol.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!