Netflix do konca prihodnjega leta v več kot 200 državah

Novica o širjenju ponudnika video streamov ni nova. Lani se je razširil v Avstralijo, na Novo Zelandijo, a s tem širitev še zdaleč ni konec. Podjetje napoveduje, da bo do konca prihodnjega leta na voljo na več kot 200 državah.
Netflix do konca prihodnjega leta v več kot 200 državah

Do konca prihodnjega bo Netflix na voljo v več kot 200 državah sveta (Vir slike: YouTube).

Danes je prisoten v nekaj več kot 50 državah, poleg ZDA tudi na Kubi, v večjemu delu Evrope, prav tako v Avstraliji in na Novi Zelandiji. Podjetje o novi širitvi razmišlja – Japonska, kjer je Netflix na voljo od začetka septembra, predstavlja prvo državo v azijski regiji, kjer je na voljo največji ponudnik video streamov na svetu – predvsem na območju Azije.

Prve na seznamu: Južna Koreja, Hongkong, Tajvan in Singapur

O novih korakih v Aziji ima že razdelan načrt. Podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1997, si želi naskočiti poleg Japonske še štiri ključne trge v tej regiji – Južno Korejo, Singapur, Hongkong in Tajvan. Do širitve na omenjene trge naj bi po poročanju tujih medijev prišlo v začetku prihodnjega leta. Trgi naj bi bili izbrani zaradi vse boljše hitrosti internetne povezave in vse večje uporabe povezljivih napravic.

Netflix si mane roke v Avstraliji >>

Na Kitajsko s številnimi pomisleki

Zanima jih tudi Kitajska, kjer še raziskujejo možnosti širitve, saj je konkurenca izredno močna – od Alibabe, Baiduja pa vse do Tencenta -, v mislih imajo tudi Indijo. Morebitno širjenje v ti dve državi je predvideno za naslednje leto.  

Kdaj Slovenija?

V prihodnjih mesecih bo Netflix postal na voljo še Italijanom, Portugalcem, Špancem in Islandcem, Čehom pa bo na voljo po novem letu. Tuji mediji sicer poročajo, da naj bi bil Netflix do konca prihodnjega leta na voljo v več kot 200 državah sveta, a se vsaj za zdaj še nikjer ne omenja Slovenija.

Letošnji izkupiček na račun širitev manjši

Število naročnikov je v lanskem zadnjem četrtletju narastlo na 54,5 milijonov (danes znaša število naročnikov skoraj 66 milijonov), kar je v primerjavi z istim obdobjem leta 2013 31,5-odstotno povečanje. Dobiček je zrastel za 35,7 odstotkov na 1,3 milijarde dolarjev. Letošnji izkupiček bo po napovedih nekoliko manjši, saj ga bodo oklestile številne širitve na nove trge.

Podjetje pripravlja tudi druge novosti, med drugim je naznanilo, da bo njihova storitev kmalu na voljo tudi na pametnih televizorjih, tablicah, pametnih telefonih, računalnikih in večjemu delu igralnih konzol.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v digitalne valute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v digitalne valute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje