Neželena elektronska pošta onesnažuje okolje

Avtor — 13.11.2009
Neželena e-pošta ni le nadloga, trdi raziskave podjetja McAfee, saj prispeva k izpustu toplogrednih plinov, piše RIS. Letno se na račun spama porabijo ogromne količine energije.
Neželena elektronska pošta onesnažuje okolje

McAffe opozarja na onesnaževanje okolja s strani nezaželene pošte.

Če
smo včasih neželeno e-pošto imeli le za nadlogo, danes temu ni več
tako, saj ovira naša prizadevanja za varovanje okolja, piše McAfee.
Letno se zaradi pošiljanja, obdelave in filtriranja neželene pošte
potroši 33 teravatnih ur električne energije, kar je primerljivo z
energijo, ki jo v tem obdobju v ZDA porabi 2,4 milijona gospodinjstev.

Vsako
neželeno sporočilo proizvede 0,3 grama ogljikovega dioksida, podobno
kot če bi z avtomobilom prevozili 1 meter. Da bi proizvedli enako
količino izpusta toplogrednih plinov, kot le-teh letno povzroči
neželena pošta, bi moralo 3,1 milijona osebnih avtomobilov potrošiti 2
milijardi ameriških galon goriva, to je skoraj 7,6 milijarde litrov.

Filtriranje
elektronske pošte ima velik vpliv na prihranek električne energije, še
bolj učinkovito pa je, če se z neželenimi vsebinami spopademo že v
izhodiščni točki. Konec leta 2008 je bil ukinjen McSolo, eden od
glavnih virov neželenih vsebin. Preden so pošiljatelji našli druge
načine razpošiljanja teh vsebin, je bilo prihranjeno toliko energije,
kot da bi s cest odstranili 2,2 milijona avtomobilov.

Ker je
dokumentiranih vse več negativnih učinkov neželene pošte, se tako
vladne kot zasebne organizacije zavzemajo za omejitev tega problema.
Sem spadajo denimo predlogi za uvedbo sistemov, ki bi zahtevali dokaz
pristnosti pošiljatelja, uvedli plačljive storitve pošiljanja e-pošte,
ipd.

Obsežnejšo analizo poročila si oglejte na RIS.org.

Iskanje
MP izobraževanja

MP dogodek Facebook oglaševanjeFacebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več o delavnici >>

Vse za podjetje