Nič več Scrabulousa v ZDA in Kanadi

Na Facebooku onemogočena priljubljena igra Scrabulous.
Nič več Scrabulousa v ZDA in Kanadi

Facebook v sporu Hasbro-Scrabulous nevtralen

Igra Scrabulous je očitna kopija igre Scrabble, katere licenčni lastnik je podjetje Hasbro. Mnogi se čudijo, kako je Scrabulousu sploh uspelo tako dolgo izogibati se prepovedi igre. Podjetje Hasbro je na Facebooku lansiralo svojo aplikacijo Scrabble  in tožilo Scrabulous ter njegove kreatorje zaradi kršenja avtorskih pravic.

Od Facebook-a so zahtevali, da odstrani igro zaradi kršenja avtorskih pravic in čeprav na Facebooku uradno niso sporočili nič, so očitno upoštevali prošnjo Hasbra in uvedli prepoved igre v ZDA in Kanadi. Facebook v celotni zadevi zavzema nevtralno pozicijo, Scrabulous pa je še vedno dostopen uporabnikov drugod po svetu.

Vir: New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje