Nič več vpitja

Avtor Saba Resnik — 25.04.2011
Komentiraj!
Če ste vodja, direktor, lastnik ali kakorkoli drugače odgovorna oseba, vam ni potrebno dvigovati glasu, metati stvari ali kako drugače izgubljati živcev. Zapomnite si, če imate moč odpustiti, zaposliti ali kaznovati, potem ni potrebe po dvigovanju glasu - tako ali tako ste že glavni.
Nič več vpitja

Nič več vpitja (slika: sxc.hu).

Kot vodja morate biti dober zgled ostalim zaposlenim in ne smete reagirati tako kot bi večina, saj niste večina, ampak vodja. Poizkusite se umiriti ter stvari urediti na profesionalen način, saj si vodja le izpodkopava lastno avtoriteto, če se vede neprofesionalno.

Brez prave avtoritete pa vodja ni učinkovit. Le kdo bi si želel slediti vodji, ki je čustveno nestabilen, vpije, je agresiven, jezen? Na tak način se kmalu pojavi nezadovoljstvo med zaposlenimi, kar ima za posledico slabo klimo v podjetju in slabšo storilnost.

Najboljše, kar lahko storite za svoj posel je, da se obnašate profesionalno, zbrano in disciplinirano - kar pa nikakor ne pomeni, da se morate obnašati kot robot. Ko se zgodi nekaj slabega, svojim podrejenim razložite, kako se počutite.

Vodenje ni zgolj reagiranje na določene situacije. Predstavljamo vam nekaj nasvetov za boljše vodenje svojih zaposlenih:

  • Ne narekujte, tudi vprašajte.
  • Bodite optimistični.
  • Vključite zaposlene pri odločanju o stvareh, ki so neposredno povezane z njihovim delom.
  • Ustvarite odkrito vzdušje.
  • Podpirajte tiste, ki podpirajo vas.
  • Poslušajte več, kot govorite.
  • Nikoli ne bodite preveč čustveni.
  • Pazite na izrečene besede.
  • Osredotočite se na stvari, ki delujejo in vam služijo dobro.

Zgoraj našteti nasveti so zgolj delček in uvod v to, kako postati dober in učinkovit vodja.

Vir: Fischette, John M. Stop Yelling!!!!!!! Startupnation.com, 2011.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!