Nikar ne razmišljajte preveč, raje se lotite dela

Kadar v poslu naletimo na težko odločitev, se velikokrat zgodi, da o tem preveč razmišljamo. S pisanjem stolpcev za in proti se kmalu pričnemo vrteti v krogu z enimi in istimi argumenti. Naj vam to ne pride v navado.
Nikar ne razmišljajte preveč, raje se lotite dela

Nikar ne razmišljajte preveč, raje se lotite dela. (Vir slike: sxc.hu)

Preveč razmišljanja vam ne bo prineslo uspeha v podjetništvu, zato morate, v kolikor želite postati zares uspešni, razviti dovolj samozavesti, da hitro sprejmete odločitev in tako postanete še bolj produktivni.

V kolikor se pogosto zalotite, da preveč razmišljate o odločitvi, ki jo morate sprejeti, vam predstavljamo nekaj načinov, kako se te navade rešite.

1. Naučite se biti prilagodljivi in ne popolni.

Veliko podjetnikov išče rešitev, ki bo »prava« in bo prinesla zagotovljen uspeh. Zavedati se morate, da je to nemogoče.

Glede na to, da so popolne rešitve zgolj iluzija, se raje pripravite na to, da boste prilagodljivi. Produkt dajte na trg hitro in ga nato prilagajajte in spreminjajte glede na odzive vaših strank in okolice.

2. Ne bojte se poraza.

V kolikor boste preveč razmišljali, se boste prepirali s samim seboj in to vam ne bo prineslo dobrega rezultata. Največkrat podjetniki dolgo razmišljajo, ker se bojijo poraza, in se z dobro premišljeno odločitvijo želijo temu izogniti. Da bi prenehali z razmišljanjem, ki traja v nedogled, se raje sprijaznite s tem, da lahko prav vsaka odločitev pripelje do poraza.

Ko se boste enkrat znebili strahu pred porazom, boste o njem razmišljali drugače: ne kot konec, temveč kot začetek.

3. Sledite svojemu instinktu.

Navsezadnje se boste morali odločiti in najboljše je, da se odločite za možnost, ki se vam zdi najboljša. Največkrat podjetniki oklevajo in dolgo časa razmišljajo, ker nečesa enostavno nočejo storiti.

V kolikor niste prepričani, kaj bi radi naredili, zalučajte kovanec – takoj ko bo kovanec padel, boste začutili olajšanje ali pa boste nezadovoljni, ker ni padel drugače. Na tak način boste vedeli, kaj ste si želeli že od vsega začetka. Vaš instinkt je torej tisti, ki mu morate zaupati.

Vir: entrepreneur

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje