Nikola Rađen – športni narodni heroj postal simbol neuspeha

Vaterpolist Nikola Rađen je kaznovan s 4-letnim suspendiranjem igranja vaterpola zaradi domnevnega uživanja kokaina. Prepoved najverjetneje avtomatsko pomeni konec športnikove kariere. Mediatoolkit je o dogodku, s spremljanjem ključnih besed po svetovnem spletu, omogočilo natančno analizo.
Nikola Rađen – športni narodni heroj postal simbol neuspeha

Nikola Rađen – športni narodni heroj postal simbol neuspeha (mediatoolkit.com)

Nikola Rađen je imel doping kontrolo pred nedavno tekmo svetovne lige med Španijo in Srbijo, kjer so popularni južni Delfini slavili s 15:9. Novico je Rađen 14. maja potrdil na svojem Twitter profilu s pojasnilom, da ne bo dajal izjav do konca preiskave. Na družbenem profilu Twitter se je pojavilo 56 retvitov, 188 favoritov in 33 komentarjev v znamenje podpore.

Burna reakcija medijev – športnik je bil omenjen več kot 1350-krat

Ker samo število retvitov ni zadosten pokazatelj medijskega odziva, so se pri startup ekipi odločili za natančnejšo analizo s pomočjo spletnega orodja Mediatoolkit, ki spremlja objave v realnem času. Na podlagi spremljanja ključnih besed so dobili podatke o vseh relevantnih objavah, povezanih s Nikolo Rađenem, in to po celotnem svetovnem spletu.

Vrhunec svoje viralnosti je doživela v petek, 15. maja, s 436 omembami v istem dnevu.

Novica o uživanju nedovoljenih substanc, ki je kmalu zatem postala viralna v celotni regiji, je bila najprej objavljena na spletni strani telegraf.rs. Vrhunec svoje viralnosti je doživela v petek, 15. maja, s 436 omembami v istem dnevu. Poleg objav v medijih iz regije se je novica pojavila na italijanskih in angleških spletnih straneh, o novici pa so poročali v več kot 10-ih svetovnih jezikih, deloma tudi zaradi tega, ker je FINA – svetovno združenje za vodne športe – objavila vest o suspendiranju. V povezavi s tem je bil Rađen v spletnih medijih in družabnih omrežjih omenjen več kot 1350-krat.

Novica se je največkrat pojavljanja v negativnem kontekstu

Mediatoolkit je omogočil natančno analizo konteksta objav – pozitivne, negativne ali nevtralne – v povezavi s katerimi je bil omenjen popularni vaterpolist. Ne preseneča dejstvo, da je bila polovica omemb napisanih v nenaklonjenem tonu, saj so bile povzete po novici o uživanju nedovoljenih substanc.

Mediatoolkit omogoča natančno analizo konteksta.

Ne glede na situacijo vaterpolist še naprej uživa veliko podporo oboževalcev

Poznani športnik ima ne glede na trenutno situacijo še vedno močno podporo svojih oboževalcev na družbenih omrežjih, še posebej na Twitterju. Razmerje med njegovimi podporniki in tistimi, ki so dejanje obsojali, je bilo 60 proti 40 odstotkov v korist odzivov podpore. Še posebej velik medijski odziv je imela izkazana podpora športnika Danila Ikodinovića in kolega Darka Stanića, ki se je tudi sam nedavno znašel v podobni situaciji.

Rađen je naredil dobro potezo, ko je priznal svojo napako v odprtem pismu, ki ga je objavil na Twitter profilu. Na ta način je dobil dodatno podporo svojih privržencev. Iz tega primera ja mogoče zaključiti, da so hitri odzivi, še posebej v kriznih situacijah, ključni. To v realnem času prav tako omogoča spletno media monitoring orodje Mediatoolkit. Ne dopustite, da vas splet ujame nepripravljene!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje