Nižji stroški in enostavnejše poslovanje brez lastnega IT-ja

Avtor Sponzorirano — 24.10.2011
Komentiraj!
Po oceni priznanega Gartnerjevega inštituta naj bi do konca leta 2012 že 20 odstotkov podjetij delovalo brez lastne informacijske tehnologije, in sicer s prehodom na tako imenovano računalništvo v oblaku, kar pomeni bolj fleksibilno poslovanje.
Nižji stroški in enostavnejše poslovanje brez lastnega IT-ja

Nižji stroški in enostavnejše poslovanje brez lastnega IT-ja.

To preprosto pomeni, da podjetja strežnikov in drugih IT sistemov oziroma licenc ne bodo več imela v svoji lasti – ampak samo naprave, s katerimi bodo dostopala do interneta.

Ta ocena je morda za Slovenijo visoka, saj se pri nas zavedanje o računalništvu v oblaku in vseh njegovih prednostih ter koristih šele širi. Raziskave pa kažejo, da mnogi poslovneži, ki spoznajo koristi računalništva v oblaku, resno razmišljajo o njegovi uporabi. Izkušnje iz tujine podpirajo Gartnerjeve napovedi in ne le, da brez lastne IT infrastrukture delujejo majhna in srednje velika podjetja, v oblaku poslujejo tudi nekatere globalne korporacije, kot so Walmart, National Geographic, Jaguar & Land-Rover in druge.

Pri računalništvu v oblaku gre za nov vidik vzpostavitve informacijske infrastrukture v podjetju, ki namesto v podjetju locirane opreme, kot so lokalno nameščeni programi in aplikacije, uporablja internetno omrežje in oddaljene strežnike za varno hranjenje podatkov in izvajanje vseh aplikacij.

Glavna prednost, ki jo prinaša je racionalno izkoriščanje računalniške infrastrukture - podjetje plača toliko, kolikor potrebuje. Podjetju so na voljo programi in aplikacije, s katerimi lahko dostopa do e-pošte in dokumentov od kjerkoli, ne glede na lokacijo ali napravo, ki jo uporablja. Prav tako podjetju ni treba skrbeti za varnostne kopije dokumentov, za vzdrževanje računalniške opreme in dodatkov ter posodabljanje poslovnih aplikacij. Poleg tega podjetje plačuje mesečni najem programov namesto njihovega nakupa in si s tem lahko bistveno zniža stroške.

Ker pri Si.mobilu razumejo poslovni svet, so oblikovali celovito ponudbo imenovano Popolna pisarna, v okviru katere podjetjem na enem mestu ponujajo poleg ugodnega nakupa računalniške opreme tudi storitve računalništva v oblaku oz. najem poslovne programske opreme ter strokovno IT-podporo. Popolna pisarna je odlična odločitev za vsa podjetja, saj se z njo izognejo stroškom investicij v infrastrukturo, poslovati pa lahko začnejo takoj. Popolna pisarna je dinamična in se lahko hitro prilagaja potrebam podjetij. Zato je to dobra rešitev tudi za manjša, hitro rastoča podjetja, ki so običajno zelo mobilna. Menjava lokacij podjetja ne predstavlja nobene težave, saj imajo podjetja neprestan dostop do svojih podatkov, kamor koli gredo - svojo pisarno dejansko nosijo 'pod roko'.

Tudi za vzdrževanje, nadgrajevanje in licenciranje bo poskrbel Si.mobil, podjetje pa izbere in plača zgolj tiste storitve, ki jih potrebuje. Podjetje ima tako vse na enem mestu in računu, kar omogoča enostaven nadzor stroškov in preglednejše poslovanje. Tako se podjetje zares lahko osredotoči le na svoj posel, Si.mobilovi strokovnjaki pa medtem ves čas skrbijo za stalno in varno delovanje Popolne pisarne.

Si.mobil z novimi storitvami Popolne pisarne presega področje mobilnih storitev in postaja celosten ponudnik informacijskih, komunikacijskih in poslovnih rešitev. Bistvo Popolne pisarne je, da poslovni uporabniki dobijo vse kar potrebujejo na enem mestu pri enem ponudniku. Tako Popolna pisarna že napoveduje ponudbo Si.mobilovega širokopasovnega interneta in stacionarne telefonije, ki k njim prihaja v prihodnjih mesecih.

 

Oglejte si izkušnje uporabnikov Si.mobilove Popolne pisarne.

YouTube

www.simobil.si/popolnapisarna

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!