Nov hit na Indiegogo: pametna čelada Skully do 250 tisoč dolarjev v nekaj minutah

Na platformi za množično financiranje Indiegogo se je pričelo zbiranje sredstev za pametno motoristično čelado, imenovano Skully AR-1. Projekt, ki je požel izjemno zanimanje javnosti, je zastavljenih 250 tisoč dolarjev zbral v pičlih 8 minutah!
Nov hit na Indiegogo: pametna čelada Skully do 250 tisoč dolarjev v nekaj minutah

Nov hit na Indiegogo: pametna čelada Skully AR-1 (Vir slike: YouTube)

V preteklosti so ekipe iz celega sveta že mnogokrat poskušale ustvariti produkt, ki bi olajšal vožnjo motoristom, a kot kaže, je inovacija ameriških podjetnikov sedaj presegla vse. 

Čelado, ki so jo ustvarjalci poimenovali Skully AR-1, je revija CNN označila za najboljšo inovacijo leta 2014. Odlikujejo jo številne edinstvene lastnosti: čelada z uporabnikom komunicira preko Googlovega operacijskega sistema Android, njene glavne prednosti pa so uporaba transparentnega prikazovalnika običajnega vidnega polja (ang. Heads up display), širokokotna kamera na zadnjem koncu, ki skrbi za pogled nazaj, in GPS navigacija.

Seveda čelada zadostuje vsem varnostnim in oblikovalskim zahtevam, poleg vsega naštetega pa Androidni mikroprocesor uporabniku omogoča, da prostoročno opravlja tudi klice, in sicer z uporabo svojega glasu, prav tako ima možnost glasovnega upravljanja s predvajalnikom glasbe.

Produkt, ki je z zbiranjem sredstev na Indiegogo pričel 10. avgusta 2014, je že ob štartu požel izjemno zanimanje javnosti. Zastavljenih 250 tisoč dolarjev je namreč zbral v neverjetnih 8 minutah! V prvih 24 urah je številka narasla na več kot 800 tisoč dolarjev. Časa za zbiranje sredstev je še veliko, saj se spletna kampanja zaključi z 9. septembrom 2014. 

V kolikor vas zanima, kako izgleda čelada ter kakšen pogled uživa njen uporabnik, si poglejte spodnji videoposnetek. 

YouTube

Vir: Indiegogo

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje