Nov MP intervju: Ana Eterović - BigDeal

Avtor Borut Borštnik — 10.02.2012
Komentiraj!
Mlada podjetnica Ana Eterović se je za podjetništvo odločila povsem naključno - spomladi 2010 je do nje pristopila sodelavka Vana Vojdanovski in ji predlagala, da skupaj ustvarita podjetje. In tako je po 30 dneh nastal BigDeal.
Nov MP intervju: Ana Eterović - BigDeal

MP intervju: Ana Eterović - BigDeal

Ljudje smo si med seboj različni. Nekateri imajo raje zavetje redne službe, drugi pa si želijo večjih poslovnih izzivov, ki seveda prinašajo tudi tveganja. Mlada podjetnica Ana Eterović spada med druge. Izkušnje si je, poleg vrste študentskih del, nabirala v marketinškem oddelku Kia Motorsa ter kot vodja projektov na oglaševalski agenciji Formitas BBDO.

BigDeal je prvi slovenski spletni servis za skupinsko nakupovanje. Z Vano sta storitev maja 2010 prvi pripeljali v Slovenijo. Spremljali sta Groupon in pričakovali določen uspeh. Nista pa pričakovali, da se bo poslovni model še posebej v Sloveniji tako dobro prijel, tako pri podjetjih kot pri uporabnikih.

Na samem začetku sta uporabili zgolj lastno znanje. Vana je imela podjetje, ki se je ukvarjalo s spletno produkcijo, Ana pa je v podjetje prinesla izkušnje iz marketinga in prodaje. Hitro po ustanovitvi sta prejeli manjšo investicijo od Andraža Torija iz Zemante, ki je v njiju prepoznal potencial. Nekaj je prišlo tudi od znanega 3f (friends, fools and family). To pa so bila vsa pridobljena sredstva.

Več si preberite v MP intervjuju: Ana Eterović - BigDeal >>

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice