Nov MP intervju: Andrej Orožen – Dewesoft

Avtor Urša Eva Pucelj — 02.12.2013
Komentiraj!
Trboveljsko podjetje Dewesoft, ponosni prejemnik Zlate gazele 2012, ki v sebi nosi noto izbora najboljših med hitro rastočimi podjetji, preseneča iz dneva v dan. Kipec zlate gazele je dobro leto nazaj prevzel direktor podjetja Dewesoft, Andrej Orožen.
Nov MP intervju: Andrej Orožen – Dewesoft

Nov MP intervju: Andrej Orožen – Dewesoft

Kipec zlate gazele je dobro leto nazaj prevzel direktor mladega, danes 12 let starega podjetja Dewesoft, Andrej Orožen, pri čemer je šlo za gazelo savinjsko-zasavske regije. Podjetje je bilo namreč izbrano izmed šestih finalistov, regijskih gazel, na prireditvi, ki je svoje dogajanje zavzela v stavbi Opera in balet. Dewesoft se v samem delovanju ne omejuje s kakršnimi koli okviri, saj so s svojimi inovacijami v programski opremi in s proizvodnjo merilnih instrumentov ter sistemov, naravnani predvsem na sodelovanje s tujimi prestižnimi subjekti.

Ste podjetje s fokusom v tujini. Prisotni ste na trgih v več kot dvajsetih državah, delate z izjemnimi blagovnimi znamkami in subjekti kot so: NASA, BMW, Ferrari, General Motors, Volvo in Boeing, ki uporabljajo vaše izdelke v prvi vrsti za opravljanje meritev delovanja svojih izdelkov. S katero od omenjenih korporacij svetovnega slovesa je najbolj zadovoljujoče sodelovati?

Sodelovati s podjetji, katerih del so razvojni oddelki, ki vodijo razvoj svetovne tehnologije, je vsekakor največji izziv. Takrat se zavedamo, da tudi sami dodamo nekaj k temu, da so na primer avtomobili varnejši, da je na cesti smrtnih žrtev manj in podobno. Včasih to pomeni več kot finančni rezultat ob koncu projekta. 

Več si preberite v novem MP intervjuju: Andrej Orožen - Dewesoft >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice