Nov MP intervju: Blaž Kos - Start:up Slovenija

Avtor Urša Eva Pucelj — 04.07.2013
Komentiraj!
Podjetniška pot zahteva veliko vloženega truda in delovne energije, seveda pa ob tem ne gre izvzeti sposobnosti inovativnega razmišljanja in reševanja težav izven rigidnih okvirov. Več o tem si preberite v intervjuju z Blažem Kosom iz iniciative Start:up Slovenija.
Nov MP intervju: Blaž Kos - Start:up Slovenija

MP intervju: Blaž Kos - Start:up Slovenija (Vir slike: blazkos.si)

O tem, ali so tisti resnično najboljši načini, da pridemo do odlične ideje spontani ali sistematični, kakšna je sama vrednost poslovne ideje in drugih faktorjev v procesu njene realizacije ter kako najti svojo pot do izjemnega podjetniškega uspeha, smo se pogovarjali z Blažem Kosom iz iniciative Start:up Slovenija. 

Kateri so tisti najboljši načini, da pridemo do poslovne ideje?

Obstajata dve tipični poti, kako do poslovne ideje. Prva pot je spontana pot - to je tudi najboljša pot. Spontana pot pomeni, da se ne spomniš poslovne ideje, vendar jo opaziš v procesu delovanja (v osebnem ali poslovnem življenju).

Skoraj nujno pri spontanih idejah je, da imamo določeno branžno znanje in tako znotraj branže že poznamo trende, imamo socialno mrežo, potencialne dobavitelje, kupce ipd. Ko smo eksperti v določeni branži, namreč veliko lažje opazimo probleme, paradigme in niše.

Tako tudi nastane večina podjetij; nekdo je zaposlen v nekem večjem podjetju, raziskovalni organizaciji ali kje drugje ter opazi poslovno priložnost v smislu »tega pa še ni na trgu«, naša branža pa to krvavo potrebuje. Na podoben način nastajajo tudi podjetja, ki so lokalne kopije uspešnih podjetij iz drugih razvitejših držav (t. i. »copy cat« podjetja).

Več pa si preberite v MP intervjuju: Blaž Kos - Start:up Slovenija

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!