Nov MP intervju: Center storitev - Zavod za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja

Avtor Gregor Čehovin — 31.12.2010
Komentiraj!
Danes vam predstavljamo nov MP intervju s Petrom Kastelicem, direktorjem Zavoda za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja, kjer nudijo storitve na področjih, kot so prevoz zdravil, farmacevtski nasveti, homeopatija, digitalno poslovanje in mnogo drugega.
Nov MP intervju: Center storitev - Zavod za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja

Peter Kastelic: "Podjetniško znanje je znanje življenja – transparentnost, zaupanje, učenje, napake, vzponi, padci..."

Za Petra Kastelica je podjetništvo način življenja. Energijo in motivacijo najde v veri v uspešnost in uporabnost rešitve. Meni, da so za uspeh v njegovi panogi potrebni sodelavci, partnerji in zadovoljni uporabniki. Med njegove enoletne načrte spada krepitev lokalne reference, v petih letih pa se namerava prebiti na tuje trge.

Več v MP intervjuju: Peter Kastelic, Center storitev - Zavod za komunikacijo in izboljšanje kvalitete življenja >>

 

Vabimo vas tudi k ogledu preteklih MP intervjujev:

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice