Nov MP intervju: Dejan Černi - Spletna trgovina Onej

Avtor Borut Borštnik — 07.06.2013
Komentiraj!
Mlad podjetnik Dejan Černi je svojo podjetniško pot začel pri 23 letih. Kot študenta na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru ga je posel vedno zelo zanimal in bilo je le vprašanje časa, kdaj se bo podal na to pot.
Nov MP intervju: Dejan Černi - Spletna trgovina Onej

MP intervju: Dejan Černi - Spletna trgovina Onej

To se je zgodilo jeseni 2012, ko je mladi Prekmurec videl priložnost in ustanovil Spletno trgovino Onej ter začel prodajati domača rastlinska olja preko spleta. Prav tako je ustvaril lastno blagovno znamko, ki od konkurence izstopa po odličnem dizajnu artiklov, pa tudi po njihovi najboljši kvaliteti. Še vedno pa ostaja preprost in marljiv, v šali pa pravi, da si želi, da bi imel dan 30 ur, da bi imel čas uresničiti vse svoje ideje.

Dejan, Spletna trgovina Onej se ukvarja s prodajo domačih izdelkov, točneje s prodajo domačih olj. Pred nekaj leti so bile tovrstne trgovine pri nas redkost, sedaj pa jih je že kar nekaj. Kako si ti prepoznal priložnost za zaslužek na tem trgu?

Spletne trgovine so po mojem mnenju prihodnost nakupovanja in se bodo z leti vse bolj razvijale in izpopolnjevale. Sam spletni nakup ima veliko prednosti, ki jih je potrebno maksimalno izkoristiti. Prav tako se je v zadnjih letih močno povečala ozaveščenost ljudi glede zdrave, domače pridelane prehrane in njene pomembnosti. Samo vprašanje časa je bilo torej, kdaj se bosta ta dva dejavnika združila, ustanovitev takšnih spletnih trgovin torej ni nobeno presenečenje. Sam pričakujem, da se bo ta trend še nadaljeval - prav v tem sem tudi videl priložnost.

Več si preberite v novem MP intervjuju: Dejan Černi - Spletna trgovina Onej >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice