Nov MP intervju: Jure Doler - Fieldoo

Avtor Maja Borštnik — 25.04.2013
Komentiraj!
Fieldoo je profesionalno karierno omrežje, ki je nastalo predvsem iz praktične potrebe po tovrstnem omrežju. Na platformi je moč najti vse od mladih talentov, pravih nogometnih zvezdnikov, do tistih nogometašev, ki jim je pomembno le to, da imajo na enem mestu zbrano svojo celotno kariero.
Nov MP intervju: Jure Doler - Fieldoo

Nov MP intervju: Jure Doler - Fieldoo

Fieldoo je družabno omrežje, namenjeno nogometašem in agentom, ki iščejo mlade talente z velikim potencialom. Kje ste dobili idejo za postavitev tovrstnega spletnega omrežja?

Raje kot družabno omrežje bi dejal profesionalno, karierno omrežje. Tudi za LinkedIn bi denimo težje rekli, da gre za družbeno/družabno omrežje. In glede na to, da so nas tudi (tuji) mediji pozicionirali kot »LinkedIn za nogomet«, se raje uvrščamo v »kategorijo« profesionalnih omrežij.

Prav tako bi težko rekli, da nogometni agenti prek Fieldoo.com iščejo zgolj mlade, talentirane igralce. Da, v osnovi že, a priložnost imajo najti tudi izkušene nogometaše s pisano kariero. Torej, »populacija« nogometašev, ki jih Fieldoo združuje, je precej pisana. Kot rečeno; na platformi je moč najti vse od mladih talentov, reprezentantov nekaterih držav, pravih nogometnih zvezdnikov, pa do tistih nogometašev, ki jim je pomembno le to, da imajo na enem mestu zbrano svojo celotno kariero.

Ideja za Fieldoo se je rodila iz praktične potrebe po tovrstnem omrežju – videli smo, da predvsem na ravni, ki jo Fieldoo primarno zajema (vsi z izjemo nogometašev v top klubih in tistih, ki so odlično plačani), poteka slabša komunikacija na relaciji nogometaš-agent, prav tako pa imajo nogometaši težave, da svojemu občinstvu - agentom, skavtom … – pravzaprav pokažejo svoje znanje in kakovost. In tu v njihovo življenje vstopa Fieldoo, ki skuša vse postaviti na enako raven.

Več si preberite v MP intervjuju: Jure Doler - Fieldoo >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!