MP intervju: Obelisk - zmagovalec ITIME+ 2012/2013

Avtor Urša Eva Pucelj — 09.05.2013
Komentiraj!
Briljantna ideja, ki v sebi nosi potencial za uspeh, strast pri ustvarjanju na izbranem področju, želja pustiti svoj lasten pečat in veliko takega in drugačnega odrekanja so tisti dejavniki, ki običajno lahko služijo kot podlaga za uspešno podjetniško pot.
MP intervju: Obelisk - zmagovalec ITIME+ 2012/2013

Nov MP intervju: Obelisk - zmagovalec ITIME+ 2012/2013

Na letošnjem pospeševalniku idej ITIME+, ki je namenjen razvoju in komercializaciji rešitev mladih talentov, sta bila z zmago tako nagrajena razvitost poslovne ideje in inovativno delo podjetja Obelisk, ki mu je petčlanska strokovna komisija podelila nagrado v vrednosti 20 tisoč evrov.

Obelisk je bil izbran izmed sedmih predstavljenih finalistov, ki so bili, poleg nagrajenega, še: Adverto Media, Keyboarder, OpenProf, Spotifiq, MyAirBubble in Tom88. Nagrajeni ekipi, ki se ukvarja z rešitvijo za komunikacijsko podporo spletnim trgovinam, sta ček predala Nina Mazgan iz sklada tveganega kapitala META Ingenium in direktor Razvojnega centra za informacijske in komunikacijske tehnologije (RC IKT) Bojan Dremelj. Obelisk svoj nadaljnji razvoj sedaj uresničuje v omenjenem kranjskem RC IKT, mi pa smo se pogovorili z vodjo ekipe, Klemnom Peternelom, in izvedeli veliko zanimivih informacij, ki si jih lahko preberete v sledečem intervjuju.

S kakšno idejo ste prepričali komisijo in kje menite, da ste bili boljši od ostalih?

S storitvijo Shopvoice izboljšujemo komunikacijo med obiskovalcem spletne trgovine na eni in agentom trgovine na drugi strani.

Ena glavnih prednosti rešitve je izjemna preprostost uporabe, saj ne potrebuje namestitve programske opreme, temveč se poslužuje najsodobnejših tehnologij, ki so že vgrajene v večino spletnih brskalnikov. Na ta način lahko obiskovalec spletne trgovine z enim samim klikom vzpostavi govorno komunikacijo z osebjem trgovine.

Glavna dodana vrednost za trgovca pa je, da v trenutku vidi, katere produkte si je klicatelj ogledoval ter mu lahko tudi na daljavo pomaga pri težavah s spletnim mestom. Vse to povečuje uporabniško prijaznost trgovine in s tem možnost, da obiskovalec postane kupec.

Več v MP intervjuju: Obelisk - zmagovalec ITIME+ 2012/2013 >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice