Nov MP intervju: Petar Berić - Letalske.si

Avtor Borut Borštnik — 11.04.2013
Komentiraj!
Petar Berić, 27-letni podjetnik, se je po zaključku študija odločil zaplavati v poslovne vode. Ker živimo v dobi interneta, se je odločil svojo strast do potovanj povezati s podjetništvom: edino smiselno se mu je zdelo začeti v turizmu, v zelo specifični veji - prodaji letalskih kart.
Nov MP intervju: Petar Berić - Letalske.si

MP intervju: Petar Berić - Letalske.si

Skupaj z partnerjem s Hrvaške sva ustanovila podjetje in začela delati na blagovni znamki letalske.si. Kratek poskus se je spremenil v vedno večjo avanturo, ki še vedno traja.

Letalske.si je spletni portal, namenjen rezervaciji letalskih kart. Ideja v tujini že obstaja, za slovenski trg ste storitev prilagodili. Kakšne so specifike vašega poslovnega modela v Sloveniji oziroma specifike vašega podjetja na splošno, glede na konkurenco?

Prodaja letalskih kart ni nič novega. Bolj specifičen in nov je pristop, ki ga uporabljamo. Ob močni marketinški prepoznavnosti je naš glavni fokus potnik in njegova potreba ter skrb za njega. Poskušamo se se približati, kolikor je to mogoče.

Pristopi, ki jih uporabljamo, so različni: dostopnost, "tailor-made" ponudbe, "cost management", konstantna edukacija agentov, kar nam omogoča tudi cenovno konkurenčnost, ki je v časih, v katerih se nahajamo, pomemben faktor.

Ste v izredno konkurenčnem poslu, vaši tekmeci so multinacionalke. Kako tekmujete z njimi, kje je skrivnost vašega uspeha?

Poskušamo izkoristiti slabosti njihove velikosti. Veliki sistemi imajo problem s prilagajanjem na hitro spreminjajoči se trg. Tukaj smo v prednosti, poskušamo biti dinamični in se prilagajati spremembam, ki jih od nas trg pričakuje. Z zavedanjem, da bomo lahko le tako preživeli, nam vlaganje dodatnega napora ni problematično.

Več si preberite v MP intervjuju: Petar Berić - Letalske.si >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!