Nov MP intervju: Tamara Šišić Kramer - Nupo Slovenija

Avtor Urša Eva Pucelj — 17.09.2013
Komentiraj!
Ste se kdaj vprašali, kako pognati evropsko blagovno znamko na domačem trgu in jo ob tem uspešno implementirati v vse pore? Kako doseči njeno visoko stopnjo prepoznavnosti in posledično lojalnosti strank ter ob tem ohraniti pomembno komponento etične naravnanosti?
Nov MP intervju: Tamara Šišić Kramer - Nupo Slovenija

Tamara Šišić Kramer z možem Rokom Kramerjem, direktorjem

O NUPO, ki je v Sloveniji prisotna od leta 2011, smo spregovorili z uspešno poslovno žensko, direktorico v marketingu in prodaji omenjene blagovne znamke za področje CEE (Central Eastern Europe), Tamaro Šišić Kramer.

Lahko bi rekli, da je zgodba NUPO resnična zgodba o uspehu, ki ga doseže le majhno število blagovnih znamk.Korenine NUPO, ki je pravzaprav sestavljanka besed NUtritional (hranljiv) in POwder (prašek), segajo na Dansko, že v daljno leto 1981.

Zaradi visoke učinkovitosti je Nupo dietna prehrana, pod katero spadajo Nupo dietni napitki in dietne juhe, kot edini vir prehrane v zelo nizkoenergijski dieti odobrena tudi s strani danske veterinarske in zdravstvene inšpekcije ter tudi v Sloveniji registrirana na Ministrstvu za zdravje kot živilo za posebne zdravstvene namene.

Pod Nupo blagovno znamko pa ne spada samo dietna prehrana, temveč tudi skupina zdravih nadomestil obroka v obliki ploščic in napitkov v tetrapaku, ki so živila v energijsko omejenih dietah ter prigrizki v obliki zdravih in lahkih žitnih ploščic.

Več si preberite v novem MP intervjuju: Tamara Šišić Kramer - Nupo Slovenija >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice