Nov MP intervju: Tilen Gašperšič - Pergas

Avtor Borut Borštnik — 22.10.2012
Komentiraj!
Pergas je mlado podjetje, ki se ukvarja z internetnim marketingom, v zadnjem obdobju pa se fokusira izključno na Facebook oz. pridobivanje oboževalcev na Facebooku. Od same konkurence, ki je je v njihovi panogi ogromno, jih ločuje predvsem "drugačen" način dela.
Nov MP intervju: Tilen Gašperšič - Pergas

Nov MP intervju: Tilen Gašperšič - Pergas

Ste spletno podjetje, ki podjetjem pomaga pri promociji na družabnih omrežjih. Kako pa pridobivate svoje stranke?

Stranke pridobivamo bolj ali manj preko "cold callinga". Imamo srečo, ker smo v preteklosti zelo razvili tak način trženja in sedaj te izkušnje prenašamo na naše tržnike. Pri nas vsekakor pregovor "kovačeva kobila je vedno bosa" ne drži, saj zelo veliko delamo in oglašujemo tudi na največjem družabnem omrežju in seveda največjem iskalniku. Vse večji segment pa nam predstavljajo tudi priporočila. Tukaj smo za naše naročnike razvili zelo dober sistem kako do "brezplačnih" potencialnih strank in obratno.

Delujete v zelo konkurenčni panogi. Kje je vaša prednost pred konkurenti?

Ravno tega se zavedamo in na začetku, ko smo "pushali" isto kot naša konkurenca, smo skoraj obupali. Z novo krvjo v podjetju smo razvili produkt, ki vsebuje ves naš "know how", katerega določen del prenesemo tudi na naročnike (na ta način se razbremenimo). Tisti del "know howa", ki pa nam prinaša denar, pa zadržimo v podjetju.

Konkurenca ponuja marsikaj in za vsako stvar posebej je potrebno plačati - na koncu koncev, se pa ne ve, kdo pije in kdo plača. Pri nas naročniki dobijo vse na ključ in še garancijo. Smo trenutno edino podjetje, ki rezultate garantira in stoji za svojimi storitvami. Trenutno so vsi naši naročniki zelo zadovoljni in ostajajo z nami še naprej.

Več v MP intervjuju: Tilen Gašperšič - Pergas

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!